اخبار داغ

مسئول بسیج کارگری شهرستان لامرد خبر داد:

دارالقرآن کارگری راه‌اندازی می‌شود

دارالقرآن کارگری راه‌اندازی می‌شود
مسئول بسیج کارگری شهرستان لامرد از راه‌اندازی دارالقرآن کارگری در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از بسیج کارگری، حسن زاده، مسئول بسیج کارگری شهرستان لامرد در آیین آغازین این مسابقات گفت: هیچ نعمتی بالاتر از نعمت آشنایی با قرآن نیست.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


وی افزود: همه جامعه خاصه جوانان باید قدر این نعمت الهی را بدانند و همه جامعه برای مصونیت از وسوسه های شیطانی به قرآن پناه ببرند.

,
,


حسن‌زاده اظهار کرد: چهره‌های قرآنی در شهرستان باید حول محور قرآن رفتار و گفتار خود را قرآنی به جامعه ارائه کنند تا با همت آنها فرهنگ قرآنی و اسلام ناب در جامعه گسترش یابد.

,
,


مسئول بسیج کارگری شهرستان لامرد با اشاره به ظرفیت و اعتقادات بالای معنوی و دینی جوانان شهرستان، خاطرنشان کرد: بزودی شاهد راه اندازی دارالقرآن کریم کارگری جهت شاغلین بخش کار و تعاون و خانواده های آنان با مشارکت جامعه قرآنی کارگری در شهرستان خواهیم بود.

,
,

 

,

حسن زاده به چگونگی برگزاری مسابقات اشاره و اظهار کرد: در این مسابقات تعداد 42 نفر از پرسنل شرکت ها و کارخانجات و افراد تحت پوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی در قالب جامعه کار و تعاون در رشته‌های قرائت ـ حفظ 10 جزء ـ حفظ 20 جزء ـ و حفظ کل ـ ترتیل ـ اذان ـ نهج البلاغه و خطبه متقین با هم رقابت می‌کنند و در پایان نفرات برتر هر رشته مشخص و برای شرکت در مسابقات مرحله استانی معرفی شدند.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه