اخبار داغ

عضو شورای نظارت بر صدا وسیما در گفت‌وگو با دانا:

پوشش برنامه‌های دولت در رسانه ملی نسبت به گذشته بیشتر شده/بررسی انتقادات رئیس جمهور به صدا‌وسیما در جلسه امروز شورای نظارت

پوشش برنامه‌های دولت در رسانه ملی نسبت به گذشته بیشتر شده/بررسی انتقادات رئیس جمهور به صدا‌وسیما در جلسه امروز شورای نظارت
عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: صدا و سیما پوشش برنامه های دولت را نسبت به دولت قبل نه تنها کم نکرده بلکه بیشتر هم کرده است.
[

سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده ساری و عضو هیئت نظارت بر صدا وسیما در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی شبکه اطلاع رسانی دانا،‌ در خصوص انتقادات مطرح شده از سوی رئیس جمهور به رسانه ملی و و صدا وسیما اظهار داشت: جلسات ما در شورای نظارت بر صدا و سیما یک هفته در میان برگزار و در جلسه‌ای که امروز در شورا داریم این مسائل بررسی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: نمایندگان قوه مجریه ،آقایان رحمانی فضلی و حسام الدین آشنا در این جلسه حضور پیدا خواهند کرد و در  جلسه امروز به صحبت ها و انتقادات این دو نماینده دولت رسیدگی خواهد شد.

,

این نماینده مجلس ادامه داد: این افراد اگر مصادیقی دارند در شورا مطرح خواهند کرد و در مجموع شورا آن را بررسی می‌کند.

,

عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: صدا و سیما پوشش برنامه های دولت را نسبت به دولت قبل نه تنها کم نکرده بلکه بیشتر هم کرده است. به عبارتی حجم برنامه های دولت در صدا و سیما خیلی بیشتر هم شده است و ما اتفاقا گله‌مندیم چرا که حضور قوه مقننه و قضائیه بسیار کم رنگ است.

,

وی افزود: اما از لحاظ محتوایی نقدهای تند و تیزی به دولت می‌شود و این هم خصلت رسانه است. طبیعتا رسانه نماینده افکار عمومی و جامعه است و لحنی انتقادی دارد و ممکن است که این انتقادات به ذائقه دولت مردان خوش نیامده باشد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: حجم برنامه ها نسبت به دولت قبل بالا تر رفته و به نظر من دلیل انتقادات دولت همین موضوع است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه