اخبار داغ

فرماندار زابل:

دلالان و مفسدان مهم ترین موانع تولید و رونق اقتصادی/ اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان به سیستان و بلوچستان

دلالان و مفسدان مهم ترین موانع تولید و رونق اقتصادی/ اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان به سیستان و بلوچستان
فرماندارویژه زابل گفت: به منظور پیشرفت و آبادانی سیستان و بلوچستان دولت مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان به این استان اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری اوشیدا؛ هوشنگ ناظری در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان زابل که در محل فرمانداری زابل برگزار شد، عنوان کرد: دولت مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال و تولید به سیستان و بلوچستان اختصاص داده است.

وی افزود: به منظور استفاده بهینه از اعتبار تخصیص یافته به سیستان و بلوچستان انتظار می رود مسئولان ادارات نسبت به برنامه ریزی و بهره برداری این مبلغ در جهت تولید و اشتغال تلاش ویژه ای داشته باشند.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه زابل ادامه داد: با توجه به اینکه دلالان و مفسدان اقتصادی مهم ترین موانع تولید در جامعه به شمار می روند، تمامی تلاش ها باید در جهت کوتاه کردن دست آنان باشد.

ناظری تصریح کرد: مدیران شهرستان با جدیت و تلاش بیشتر هر کاری را که به رضایت مندی و بهبود معیشت مردم ختم می شود را پیگیری کنند چرا که مردم شایسته بهترین ها هستند.

وی تاکید کرد: با وجود مشکلات فعلی، تولید و اشتغال مهم ترین اولویت های دولت به شمار می رود و در این راستا تمام توان خود را به کار گرفته است.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه