اخبار داغ

در بومهن؛

احداث خیابان صنوبر آغاز شد

احداث خیابان صنوبر آغاز شد
احداث خیابان صنوبر حدفاصل خیابان بهار و خیابان سپاه با حضور مسئولین شهری و شهرستانی آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پردیس خبر، با مساعدت خانواده پازوکیان و رفع معارض در طرح احداث خیابان صنوبر حدفاصل خیابان طلائی و خیابان سپاه پس از طی مراحل قانونی، عملیات اجرای این پروژه برابر مصوبات شورای محترم اسلامی شهر و تامین اعتبارات مورد نیاز از سوی شهرداری با هدف رفاه حال شهروندان محترم آغاز شد.

 فیروز جعفری شهردار بومهن در مورد اجرای این پروژه گفت: احداث خیابان صنوبر حدفاصل خیابان طلائی و خیابان سپاه که کلنگ افتتاح این پروژه بر زمین خورد، با اجرا و کار عملیاتی شبانه روزی حداکثر تا مدت زمان ۲۵ روز دیگر به پایان رسیده و آماده بهره برداری و تقدیم اهالی محترم شهر بومهن می شود.

 جعفری افزود: مسیر پروژه به طول ۳۰۰ متر و عرض این خیابان حدود ۱۶ متر است که با پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر نزدیک به ۲هزار متر را تملک کرده و با مالک توافق کرده تا به صورت معبر عمومی در بیاوریم.

وی ادامه داد: تاکنون  مردم برای رفت و آمد از ده بومهن و باش محله و سایر نقاط قسمت های شمالی  باید از جاده اصلی عبور می کردند و یا وارد کوچه های پر پیچ و خم می شدند  که معضلات ترافیکی را نیز به همراه داشت و با اجرای این مسیر، کریدوری در ضلع شمالی شهر ایجاد خواهد شد و مردم از پیچ و خم ها و مشکلات عبور در قسمت های جنوبی رها می شوند و از محاسن اتمام و بهره برداری از این خیابان صرفه جویی در وقت مردم، آرامش، امنیت و صرفه جویی در مصرف سوخت است.

شهردار بومهن از تعامل، همکاری و همدلی شورای اسلامی شهر، مسئولین و مردم تشکر کرده و افزود: در سایه این اتحاد و وحدت می توان خدمات بزرگی به مردم ارائه داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی امام جمعه شهرستان پردیس طی سخنانی گفت: در آستانه آغاز هفته دولت ضمن عرض تبریک به دولتمردان، اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر در طول این مدت خوب ارزیابی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پردیس خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی از تلاش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای این پروژه ها تقدیر و تشکر کرده و اظهار داشت:خوشبختانه اقدامات و فعالیت هایی که توسط شهرداری و شورای شهر انجام می گیرد عمق و انسجام بیشتری پیدا کرده و همگی با تمام توان جهت ارائه خدمات به مردم عزیز و شریف شهر بومهن تلاش می کنند.

توسلی ادامه داد: یکی از اقدامات مثبت شهرداری و شورای شهر که امروز کلنگ افتتاح و شروع به کار آن بر زمین خورد احداث جاده امتداد خیابان صنوبر است که با اتمام آن نتایج مثبتی در زندگی روز مره و تسهیل در رفت و آمد مردم صورت می پذیرد. پروژه های دیگری نیز در شهر در حال اجرا است که همگی در جهت جلب رضایتمندی شهروندان، رفاه مردم و ارائه خدمات و در واقع خدمت به اقشار مختلف جامعه است و آرزومندیم که عزیزانمان در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر موفق باشند و بیش از پیش بتوانند خدماتی از این نوع به شهروندان ارائه دهند.

مهندس علیرضا بخششی رئیس شورای اسلامی شهر بومهن نیز در این باره گفت: حدود ۱۵ سال است که معضلات و مشکلات پروژه فوق وجود داشته و برای رفع این مشکل اقدام نشده و لاینحل مانده بود و با آغاز به کار دوره چهارم شورای اسلامی شهر و شهردار بومهن با مالک زمین به توافق رسیده و جهت رفاه حال مردم احداث امتداد خیابان صنوبر حدفاصل خیابان طلائی و خیابان سپاه در دست اقدام قرار گرفت.

مهندس بخششی اذعان کرد: از محسنات این خیابان اتصال انتهای خیابان صنوبر به خیابان سپاه است که در ادامه آن به غربی ترین قسمت شهر بومهن که حدفاصل جایگاه CNG تا ورزشگاه امام رضا(ع) است متصل می شود و در رفع معضل ترافیک منطقه نقش بسزایی دارد.

وی ادامه داد: تمام دغدغه اعضای شورای شهر رضایت مردم است که در این زمینه تا حد توان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد و امید است با همفکری و مشارکت شهروندان فهیم که بزرگترین پشتوانه اعضای شورا هستند روز به روز این رضایت بیشتر شود.

علی اکبر رجائی نیا عضو شورای اسلامی شهر بومهن نیز با تقدیر و تشکر از خانواده پازوکیان و عزیزانی که همیشه در انجام کار خیر دست داشته اند، گفت: شورای اسلامی شهر با تلاش صادقانه در هر شرایطی جهت بهبود و آبادانی شهر با قدم های محکم و استوار با تمام توان پیش می رود.

رجائی نیا در ادامه خاطر نشان کرد: اجرای پروژه های مختلف در سطح شهر نشان دهنده تلاش و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر و شهرداری است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی افزود: با همدلی و همکاری شورا و سایر بخشها می توان کارهای ماندگاری را برای مردم شهر به سرانجام رساند.

خدادادی بخشدار بومهن در مراسم کلنگ زنی احداث پروژه امتداد خیابان صنوبر متذکر شد: شهرداری و شورای اسلامی شهر تا حد توان و بستگی به امکانات موجود و با مشارکت مردم جهت شروع و تکمیل پروژه های عمرانی سطح شهر تلاش مضاعف دارد و روند انجام پروژه ها در شهر مورد رضایت است.

وی گفت: خدمت رسانی به مردم وظیفه ماست و همگی باید تلاش کنیم تصمیماتی که  برای عمران و آبادی شهر گرفته می شود برای مردم و به نفع مردم باشد.

بخشدار بومهن با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر با یکدیگر روابط و همکاری‌های خوبی در زمینه توسعه‌ی شهری و برطرف کردن مشکلات دارند افزود: خوشبختانه انتظاراتی که ما از روند توسعه و پیشرفت  در سطح شهر داشتیم برآورده شده است.

در پایان یکی از اعضای خانواده محترم پازوکیان از پدر ۸۵ ساله خانواده که جهت آسایش و رفاه مردم مساعدت کرده و با پیگیری امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولین ضمن توافق با شهرداری زمین خود را جهت احداث خیابان در اختیار شهرداری قرار داده تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: صلاح را بر این دیدیم که با اقدام به این کار و رفاه و آسایش و سهولت در تردد مردم قدمی خیرخواهانه و خداپسندانه و عام المنفعه برداشته شود و ان شالله هم خدا راضی باشد و هم مردم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه