اخبار داغ

عزیزی خبر داد؛

افتتاح 39 طرح به مناسبت هفته دولت

افتتاح 39 طرح به مناسبت هفته دولت
فرماندار شهرستان کنگاور گفت : ۳۹ طرح به مناسبت هفته دولت با اعتبار ی بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان در شهرستا کنگاور افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل ازآفتاب کنگاور ؛ حشمت اله عزیزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: در هفته دولت ۳۹ طرح در شهرستان کنگاور با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیلرد تومان افتتاح و مورد بهربرداری قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, آفتاب کنگاور ,

وی تصریح کرد: طرح های زیادی در کنگاو ربا درصد بالای پیشرفت فیزیکی وجود دارند اما به دلیل تکمیل نشدن کامل یا تجهیز نشدن آنها، بهره برداری از این طرح ها به زمان دیگری موکول شده است.

,

فرماندار کنگاور گفت: در این هفته از طرح هادی روستایی و گازرسانی آبیاری تحت فشار، تولید مرغ گوشتی و طرحهای اشتغالزا و عمران شهری مورد بهربرداری و افتتاح قرار می گیرد.

,

وی مهمترین این طرح ها را نصب گاردریل در سراب بید سرخ دانست و افزود: نصب گاردریل در قسمت سراب بید سرخ شهرستان کنگاور که یک قسمت پرحادثه در این شهرستان است مهمترین طرح است که در این هفته مورد بهرورداری قرار می گیرد.

,

عزیزی گفت: دولت یازدهم با اهتمام وجدیت خاصی در ثبات اقتصادی و عملیاتی نمودن سیاستهای اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری در حال فعالیت است و مهمترین عملکرد دولت در این مدت را می توان در بخش بهداشت و درمان دید که مردم دیگر دغدغه هزینه های درمان را ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه