اخبار داغ

رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان:

رنگ و بوی خدایی انقلاب اسلامی مانع کهنگی آن می شود/ شاهد پویای و تحرکت در اقدامات کنگره 5400 شهید هستیم

رنگ و بوی خدایی انقلاب اسلامی مانع کهنگی آن می شود/ شاهد پویای و تحرکت در اقدامات کنگره 5400 شهید هستیم
رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان: بعد از جلسه ای که با مسئولین استانی کنگره 5400 شهید داشتیم، شاهد یک پویایی و تحرک اعضای ستاد کنگره در راستای پیشبرد برنامه های کنگره 5400 شهید هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، سرهنگ پاسدار ابراهیم حسینی رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان در نشست هماهنگی با دبیران کمیته های 28 گانه کنگره ملی 5400 شهید استان گفت: یکی از موضوعات روز کشور، حضور تماشایی و به یادماندنی مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال بود. روزیکه مردم نشان دادند جنس انقلاب اسلامی ایران متفاوت از سایر انقلاب هاست و در واقع انقلاب اسلامی به دلیل رنگ و بو ی خدایی که دارد کهنه نمی شود و هرچه پیش می رود عالم تاب تر می شود و لایه های اسلامی و انسانی آن نمود بیشتری به خود می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان با بیان اینکه هر اندازه که بر عمر انقلاب اسلامی افزوده می شود بر درخشندگی و تلألو نور آن نیز افزوده می شود و در طرف مقابل استکبار جهانی رو به تاریکی و زوال می رود اظهار داشت: افزایش چشم گیر حضور مردم در راهپیمایی امسال نسبت به سال های قبل، زود به صحنه آمدن و دیر ترک کردن محل راهپیمای توسط مردم انقلابی برای جلوگیری از عملی شدن افکار شوم معاندان نظام، حضور همه اقشار از پیر و جوان و زن و مردم و کودک حزب الهی و غیر حزب الهی در این راهپیمای به خاطر توهینی که به پرچم ایران اسلامی شده بود، سر دادن شعارهایی در راستای مبارزه با بی کفایتی و عدم مدیریت درست و ضعف های مدیریتی که در کشور وجود دارد و هم چنین سر دادن شعار مرگ بر آمریکا که عده ای تلاش داشتند این شعار را حذف نمایند، اما مردم با جان و دل آمدند و این صحنه های زیبا را خلق کردند.

,

 

,

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی ستاد کنگره 5400 شهید استان که با حضور استاندار، فرمانده سپاه بیت المقدس، فرمانداران و مدیران کل ادارات سطح استان در محل استانداری کردستان و برگزار شد اظهار داشت: بعد از برگزاری این جلسه و پیگیری های استاندار نسبت به برگزاری مصوبات و برنامه های کنگره 5400 شاهد یک پویایی و تحرک اعضای ستاد کنگره در راستای پیشبرد برنامه های کنگره 5400 شهید هستیم.

,

 

,

حسینی با بیان اینکه کمیته های 28 گانه باید با جدیت بیشتری پیگیر مصوبات و کارهای در دست اقدام کنگره 5400 شهید باشند گفت: با توجه به بافت فرهنگی کردستان ما می توانیم با بهره گیری از توان هنرمندان بومی منطقه آثار فاخر و ماندگاری را در استان طراحی و اجرا کنیم و در این زمنیه می توانیم از ظرفیت و توان شهرداری و سازمان زیباسازی نهایت استفاده را ببریم.

,

 

,

رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان با اشاره به میل و رغبت مدیران کل در پیگیری اقدامات و برنامه های کنگره 5400 شهید گفت: امروز مدیران کل استانی میل و رغبت خوبی نسبت به برگزاری برنامه های کنگره دارند و ما باید در کنار میل و رغبت مدیران کل، از توان جوانان انقلابی و بسیجی که به صورت خود جوش مایل به همکاری در کنگره 5400 شهید هستند بهره ببریم.

,

 

,

وی با اشاره به تصویب 142 عنوان برنامه در راستای برگزاری کنگره 5400 شهید گفت: یکی از برنامه های شاخص در راستای کنگره برگزاری اجلاسیه و یا یادواره شهدای استانی است که باید با برنامه ریزی دقیق، هر کدام از این اجلاسیه ها را در زمان مناسب اجرا نماییم.

,

 

,

حسینی با اشاره به رشادت و مجاهدت رزمندگان سپاه اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ما در طول جنگ تحمیلی گردان های عملیاتی شاخصی در سطح استان داشتیم؛ گردان های جندالله، گردان انصار الرسول(گردان ضربت)، گردان صاحب الزمان(عج)، گردان امام حسین(ع)، گردان حمزه(ع) و شهدایی بسیاری که از گردان های تخریب، لجستیک، فاوا و ... تقدیم انقلاب اسلامی کردیم و برگزاری اجلاسیه نهایی 5400 شهید فرصت مناسبی است برای تجلیل از خانواده های معظم شهدای این گردان ها و رزمندگان مخلص و بی ادعای آن.

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه