اخبار داغ

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین:

ریشه های انقلاب محکم است/ برخی پا به پای انقلاب حرکت نمی کنند

ریشه های انقلاب محکم است/ برخی پا به پای انقلاب حرکت نمی کنند
معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه ریشه های انقلاب محکم است، گفت: برخی افراد همچون سران فتنه لیاقت ندارند پا به پای انقلاب حرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه، سردار علی استادحسینی از فرماندهان  هشت سال دفاع مقدس و فرمانده سابق سپاه استان سمنان در پنجمین یادواره شهدای روستای اسدآباد از توابع شهرستان سرخه در مسجد صاحب الزمان این روستا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: رختن اشک، سینه زنی و عزاداری برای ائمه اطهار (ع) مهم و خوب است؛ اما هدف جاری کردن سیره ائمه اطهار(ع) در زندگی، اعمال و رفتار همه ماست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ندای سرخه،,

وی افزود: اگر مجلسی به نام ائمه اطهار در شهادت هایشان و ولادت هایشان برگزار می کنیم؛ به این دلیل است که بگوییم پیرو اهل بیت عصمت و طهارت هستیم و روش آنها را در زندگی هایمان جاری و ساری کنیم.

,

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: فاطمه زهرا (س) شاید قریب به 75 یا 95 روز از رحلت و شهادت پیامبر(ص) نگذشته بود که یک اتفاقی در تاریخ افتاد و آن حادثه غدیر خم بود که اگر پیامبر(ص) علی (ع) را به عنوان جانشین خود معرفی نمی کرد؛ رسالتش تمام نمی شد؛ لذا آن مراسم در غدیر خم علی (ع) با جمعیتی 120 هزار نفری برگزار شد و حضرت  علی(ع) در آنجا به عنوان وصی پیامبر (ص) معرفی شد؛ پیامبر با خطبه ای طولانی وظیفه خودش را انجام داد و مردم نیز بیعت خود را اعلام کردند.

,

سردار استادحسینی گفت: اما چه شد که علی (ع) مشغول دفن و کفن پیغمبر شد؛ اما هیچ اثری از آن 120 هزار نفر نبود؛ و بیعت کنندگانی از مهاجر و انصار در سقفیه جمع شده بودند و در آنجا دعوا بر سر جانشینی برپا بود و هیچ مردی پیدا نشد که از علی (ع) دفاع کند؛ یک شیرزن به  نام فاطمه (س) آمد در خانه مهاجر و انصار را زد و گفت ای نامردان چرا علی (ع) را یاری نمی کنید؛ حضرت زهرا یکه و تنها آمد و خطبه خواند و آن نامردان ریختند در خانه حضرت علی(ع) را آتش زدند؛ اما فاطمه (س) تا روز شهادت از ولایت حضرت علی(ع) دفاع کرد و این درس بزرگی در تاریخ برای ماست که اگر قرار باشد ولایت در خطر بیفتد باید جانمان در خطر بیفتند تا ولایت بماند.

,

وی تصریح کرد: اسلام در طول تاریخ هیچ گاه از جانب جبهه دشمن بیرونی شکست نخورده است و همیشه از منافقان داخلی لطمه و ضربه خورده است؛ مثل زمان حضرت علی(ع) که منافقانی همچون طلحه و زبیر مقابل علی (ع) ایستادند و مردم آن زمان هم که نمی توانستند تشخیص دهند و بصیرت نداشتند و علی را تنها گذاردند و اینها به اسلام ضربه زدند.

,

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: انقلاب که پیروز شد معجزه ای رخ داد که ما مردم توفیق پیدا کردیم که در این عصر باشیم؛ انقلاب اسلامی سی و نهمین سالگردش را در همین ماه جشن گرفتیم؛ همه انبیا و اولیا در تاریخ می خواستند دولت اسلامی را تشکیل تا احکام اسلامی را جاری کنند؛ اما به خاطر بی بصیرتی مردم این امر میسر نشد و تا اینکه در عصر ما؛ امام خمینی (ره) این کار بزرگ را انجام داد و مردم با بصیرت ایران این انقلاب را شکل دادند و کاری کارستان انجام شد.

,

سردار استادحسینی تصریح کرد: انقلاب در طول این سی و نه سال با خطرات و توطئه هایی مواجه شده است؛ اما شهدای ما ایستاده اند تا انقلاب ادامه یابد و امروز وظیفه ما سنگین است؛ باید با بصیرت باشیم؛ جبهه حق از طرف جبهه باطل مورد هجمه است؛ امروز همه دشمنان توانشان را گذاشته اند تا انقلاب را از بین ببرند؛ البته زهی خیال باطل که هرگز نخواهند توانست.

,

وی با بیان اینکه اگر بصیرت نباشد؛ چه بسا انقلاب با خطر مواجه شود؛ گفت: امروز وظیفه داریم با بصیرت عمل کنیم.

,

سردار استادحسینی با تأکید بر اینکه ریشه های انقلاب محکم و پابرجاست؛ گفت: انقلاب همچون قطار حرکت کرده است و برخی لیاقت ندارند که پا به پای انقلاب باشند؛ افرادی مثل سران فتنه، بنی صدرها و ... از این قطار متحرک و پویا پیاده می شوند.

,

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: یکی از نعمت های بزرگ  الهی نعمت ولایت فقیه و رهبری انقلاب است که ما زیر سایه آن زندگی می کنیم.

,

بر اساس این گزارش؛ این یادواره به همت پایگاه بسیج موسی بن جعفر(ع) روستای اسدآباد به همراه مداحی کربلایی ابوالفضل یوسفیه در رثای حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه