اخبار داغ

شماره تلفن‌های تبلیغاتی زیبایی محله‌ها را گرفته است

شماره تلفن‌های تبلیغاتی زیبایی محله‌ها را گرفته است
شهروندان پاکدشتی از بی استفاده بودن شماره تلفن های تبلیغاتی گلایه داشته  و از نازیبایی که برای منازلشان ایجاد کرده ناراحت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ارم خبر ؛ وقتی به کوچه‌های شهر قدم می‌زنیم فارغ از کم و کاستی‌ها، بعضی از منازل را مشاهده می‌کنیم که بسیار زیبا ساخته‌شده‌اند و برای این موضوع هزینه‌هایی صرف شده است، البته ساخت زیبا به زیبایی شهر نیز کمک می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ارم خبر,  وقتی به کوچه‌های شهر قدم می‌زنیم فارغ از کم و کاستی‌ها، بعضی از منازل را مشاهده می‌کنیم که بسیار زیبا ساخته‌شده‌اند و برای این موضوع هزینه‌هایی صرف شده است، البته ساخت زیبا به زیبایی شهر نیز کمک می‌کند.,

 اما آنچه که این زیبایی را تحت شعاع قرار داده برچسب‌های تبلیغاتی تخلیه چاه و حمل اثاث منزل می‌باشد که زحمات سازنده منازل را زیر سؤال برده و همچنین ساکنین، اهالی محل و عابرین با نازیبایی‌ها روبرو هستند که این خود بار اضافه ای برای شهرداری ایجاد می‌کند.

,

شهروندان از شهرداری و شورای شهر خواستند هر زمان که با مردم کاردارند و یا می‌خواهند از آن‌ها عوارض مالیات‌بگیرند فقط به محله‌ها مراجعه نکنند گاهی هم به صورت اتفاقی و سر زده از وضعیت کوچه‌ها باخبر شوند همان طور که مأمورانی را برای کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز گمارده‌اند، بازرسی‌هایی را برای نظارت وضعیت محله‌ها تعیین کنند.

,

 یکی از شهروندان پاکدشتی برای کنترل این اتفاق در شهر گفت: بهتر از شهرداری پاکدشت برای این مهم جلسات توجیهی و تذکرات جدی به دستگاه‌ها و افراد  مرتبط داشته باشد و دراین‌باره قانونی نیز وضع کرده تا در صورت عدم رعایت جریمه‌ای برای مرتکبین لحاظ کند و همچنین برای در دسترس بودن تماس‌های مورد نیاز شهروندان نیز تدابیر لازم اتخاذ شود.

,

 در اینجا ذکر چند نکته حائز اهمیت است:

,

 نکته اول: همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، شهرداری پاکدشت می‌توانند با اجرای دوره‌های اخلاق شهروندی مسائل مربوط به حقوق خود و دیگران را به مردم آموزش دهد.

,

 نکته دوم: برای تمیز شدن درب و دیوار منازل مردم تصمیمی اتخاذ شود تا با همکاری ساکنین محله‌ها این اتفاق انجام شود و چهره مخدوش شده شهرکمی زیباتر شود.

,

نکته سوم: همچنین شورای شهر نیز قانونی در برخورد با این‌گونه تبلیغات مخرب برای کسانی که این عمل را انجام می‌دهند تصویب کرده و در اجرای آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا در آینده با اقدامات بهتر و بیشتر مجموعه شهرداری شاهد پیشرفت شهر خود باشیم.

,

 در پایان خطاب به کسانی که به دنبال کسب روزی حلال هستند و از این نوع تبلیغات استفاده می کنند باید گفت: برای رضایتمندی مردم و برکت یافتن رزق و روزی بهتراست نوع تبلیغات خود را تغییر داده تا هم در زیبا شدن شهر کمک کرده و حق الناسی در این رابطه بر گردن خود نداشته باشند.

,

احترام به دیگران احترام به خود است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه