اخبار داغ

شهردار شهر کوشک:

سلسله مباحث سبک زندگی اسلامی در شهر کوشک برگزار می شود

سلسله مباحث سبک زندگی اسلامی در شهر کوشک برگزار می شود
شهردار شهر کوشک گفت: سلسله مباحث سبک زندگی اسلامی به همت شهرداری و شورای اسلامی در قالب طرح حیات فاطمی در شهر کوشک برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید قربانی در گفت و گو با درچه نیوز گفت: سلسله مباحث سبک زندگی اسلامی به همت شهرداری و شورای اسلامی در قالب طرح حیات فاطمی در شهر کوشک برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درچه نیوز,

شهردار شهر کوشک در مورد برگزاری این دوره سلسله نشست اظهار کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه  و این موضوع که متاسفانه شاهد فاصله بین اعضای خانواده ها و حتی فامیل هستیم و روابط اجتماعی سازنده گذشته کم کم جای خود را به روابط مجازی داده و تکنولوژی و دنیای مجازی در بین همه اقشار جایگاه خاصی پیدا کرده است بر خود لازم دیدیم تا با آغاز طرح حیات فاطمی,  سلسله مباحث سبک زندگی اسلامی را در شهر کوشک برگزار کنیم.

,

وی افزود: مسئولان  باید با الگو سازی از زندگی بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و ائمه اطهار که بهترین راهنمای زندگی هستند در مسیر تحکیم بنیاد خانواده قدم بردارند.

,

مجید قربانی رنانی افزود: جایگاه زنان در خانواده و جامعه، جایگاه اساسی و بنیادی است و به همین دلیل دشمنان این جایگاه مهم را نشانه گرفته و با خرج های کلان و با برنامه های هدفمند سعی در کم رنگ کردن نقش همسر و مادر در خانواده را دارند.

,

قربانی با اشاره به این موضوع که دختران امروز جامعه ما, همسران و مادران آینده ایران اسلامی هستند خاطرنشان کرد: این فرزندان مورد هجمه های فرهنگی و عقیدتی قرارگرفته اند که اگر مسئولان از آنها غافل شوند و برای مقابله با این هجمه ها، راهکار مناسبی پیش بینی  نشود  قطعا بازنده این میدان حساس خواهیم بود.

,

شهردار شهر کوشک گفت: در اولین گام, طرح ویژه بانوان را آغاز نموده ایم و در مراحل بعدی برای آقایان و فرزندان برنامه های ویژه ای طبق پیش بینی های انجام شده اجرا خواهد شد.

,

شهردار باغ شهر کوشک در ادامه با تشریح روند برگزاری این جلسات پرداخت و گفت: با بررسی کارشناسان و با توجه به بافت فرهنگی شهر و از طرفی نزدیک شدن سال جدید و عید نوروز موضوعاتی انتخاب شده از کارشناسان خبره ای دعوت شد تا در اولین دوره طرح حیات فاطمی برنامه های خوب و پر باری ارائه شود و امیدواریم این تلاش ها مورد رضایت حضرت حق و مورد عنایت حضرت فاطمه زهرا (س) واقع گردد.

,

مجید قربانی رنانی در پایان افزود : جا دارد از همراهی ها و تلاش های اعضای محترم شورای اسلامی، امام جمعه محترم، دارالقران خواهران و برادران شهر کوشک و همه عزیزانی که در برگزاری این سلسله نشست ها تلاشی کردند تشکر کنیم.

,

وی در پایان گفت: این دوره در قالب چهار جلسه در شهر کوشک در اسفندماه ۹۶ برگزار می شود و جهت رفاه حال خانوادها در روزهای برگزاری جلسات, مهد کودک جهت نگهداری فرزندان تا شش ساله در نظر گرفته شده است تا شرکت کنندگان آسوده خاطر به بهره برداری از جلسات بپردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه