اخبار داغ

وزیر ارشاد:

زندگی حضرت امام(ره) بهترین الگو برای نسل جوان است

زندگی حضرت امام(ره) بهترین الگو برای نسل جوان است
وزیر ارشاد گفت: زندگی امام(ره) نمونه‌ای از رابطه ناب وجودی است که بهترین الگو برای نسل جوان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امشب در افتتاحیه دهمین کاروان ازدواج دانشجویی که در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد: شور و شوق جوانی وصف‌ناپذیر است و فضایی که امشب می‌توان درک کرد یکی از بهترین لحظات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

صالحی افزود: این لحظات را باید قدر دانست چراکه تکرار نشدنی هستند و این سفر سه‌روزه برای شما می‌تواند شروعی بابرکت از کنار منبع فیض امام رضا (ع) باشد.

,

 

,

وی با تأکید بر تشکیل خانواده و نقش آن در جامعه گفت: این قرارداد، قراردادی ساده نیست و وقتی در این قرارداد وارد شدید میثاق محکمی دادید.

,

 

,

وزیر ارشاد خاطرنشان کرد: ازدواج فقط عقد نیست بلکه یک میثاق مستحکم است و با تمام قراردادها تفاوت دارد.

,

 

,

صالحی افزود: ازدواج یک رابطه ناب وجودی است و ما را به یک رابطه ناب و خاص وجودی می‌رساند و اینجاست که ازدواج یک بعد هستی‌شناسی پیدا می‌کند و یک ارتباط وجودی می‌شود.

,

 

,

وی با اشاره به سبک زندگی امام خمینی (ره) گفت: کتاب بانوی انقلاب کتابی است که خاطرات همسر امام(ره) و روایت زندگی ۶۰ ساله ایشان است که توصیه می‌کنم حتماً آن را مطالعه کنید.

,

 

,

صالحی افزود: بامطالعه این کتاب می‌توانید به رابطه وجودی خاص امام و همسرشان پی ببرید و متوجه شوید که امام فقط یک سیاست‌مدار نبودند بلکه یک همسر خوب نیز بودند.

,

 

,

وزیر ارشاد با تاکید بر اینکه زندگی حضرت امام(ره) بهترین الگو برای نسل جوان است، خاطرنشان کرد: زندگی امام(ره) نمونه‌ای از رابطه ناب وجودی است و حتی مطالعه نامه‌هایی که ایشان خطاب به همسرشان می‌نویسند سرشار از محبت و علاقه است.

,

 

,

وی گفت: زن و شوهر در یک رابطه هستی شناسانه فاصله‌ها را از بین می‌بیند و می‌توانند سختی‌ها و مشکلات را در کنار یکدیگر طی کنند.

,

 

,

صالحی خطاب به زوج‌های جوان خاطرنشان کرد: این سفر ۳ روزه فرصتی خاص است برای اندیشیدن بیشتر به تعهدات و مستحکم‌تر کردن رابطه ناب وجودی که بین شما وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه