اخبار داغ

معاون بخشدار اصلاندوز خبرداد ؛

بیش از 14 پروژه در هفته دولت افتتاح می شود

بیش از 14 پروژه در هفته دولت افتتاح می شود
معاون بخشدار اصلاندوز از افتتاح و بهره برداری بیش از 14 پروژه عمرانی در هفته دولت در بخش اصلاندوز خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ارس تبار ،همزمان با نخستین روز از هفته دولت صبح امروز جمعی از مسئولان ، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای اسلامی شهر و بخش با امام جمعه اصلاندوز دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, ارس تبار, ,

آیت جهانبانی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، شهدای هشت سال دفاع مقدس علی الخصوص شهدای هفته دولت رجایی و باهنر و تبریک آغاز هفته دولت گفت:باید تکریم ارباب رجوع را در راس امور خود قرار دهیم چرا که اگر مردم نبودند ماهم نبودیم.

,

وی هدف از دیدار با امام جمعه اصلاندوز را تجدید بیعت دوباره با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و آرمانهای نطام در جهت حفظ این دستاوردهای انقلاب دانست و افزود:هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه گزارش عملکرد دولت و فرصتی است که ما رفتارها و عملکرد خود را در حوزه کاری مان محک بزنیم و با تمام امکانات به مردم خدمت کنیم.

,

معاون بخشدار اصلاندوز بااشاره به سفر اخیر ریس جمهور و اعضای دولت در هفته گذشته و دیدار با مردم استان اردبیل گفت: امیدوارم این سفر مایه خیر و برکت برای استان و منطقه باشد.

,

وی بااشاره به بندهای مصوباتی در جلسه شورای اداری استان که با حضور رییس جمهور کشورمان برگزار شده بود گفت:این جلسه  76 بند مصوباتی داشته که شاخص ترین مصوبات الحاق مغان به منطقه آزاد تجاری ارس بود که آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه نماز جمعه هم اشاره فرمود فطعاً آثار آن را در آینده نزدیک مشاهده خواهیم کرد.

,

جهانبانی ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایتمدار استان در استقبال پرشور از دولت تدبیر و امید گفت:این استقبال دشمنان نظام را مایوس کرد چرا که مردم با استقبال پرشکوه از رئیس جمهور، اقتدار نظام را بار دیگر به جهانیان ثابت کردند.

,

معاون بخشدار اصلاندوز همچنین از فرماندار شهرستان پارس آباد ،نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار درمجلس و امام جمعه اصلاندوز که در مراسمات و خطبه های نماز جمعه خواسته و مطالبات بحق مردم مطرح می کنند تا تحقق یابد، قدردانی کرد.
وی به تشریح برنامه ها و پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت امسال اشاره کرد و افزود:بیش از  14 پروژه در حوزه های مختلف عمرانی اعم ازکشاورزی ،برق و زیربنایی از محل اعتبارات دولتی و دهیاری که شاخص ترین آن ساختمان دهیاری روستای محبوب کندی و روستای بران سفلی ، جاده بین مزارع ،آسفالت ریزی داخل روستای بران که از امروز شروع می شود در این هفته بدست امام جمعه اصلاندوز و مسئولان افتتاح خواهد شد.

,
,

جهانبانی در ادامه اضافه کرد:در بحث مدیریت روستایی در 65 روستای واجد دهیاری بصورت متمرکز از طریق شرکت تعاونی دهیاری برداشت زباله انجام می گیردبرنامه ای داریم که یک ماشین زباله خریداری کنیم در بیشر روستاها سطل زباله تعبیه و روستا شن ریزی انجام شده است .در روزهای اخیرکلیه جاده مواصلاتی به طرف طاهر آباد ،بران و پارس آباد و روستاهای بران سفلی و محبوب کندی لکه کیری انجام گرفته است.

,

وی ازحذف پیچ روستای گوزلی با همکاری شورای اسلامی روستا خبر داد و گفت:این پیچ یکی از نقاط حادثه خیز تلقی می شد و بیشتر تصادفات در این محل اتفاق می افتاد.

,

معاون بخشدار اصلاندوز از شناسایی نقاط حادثه خیز و شن ریزی جادهای قشلاقات و روستاهای بخش اصلاندوز خبر داد و افزود:دربرخی مکان چراغ های چشمک زن تعبیه شده است که مجهز به سولار یا همان انژری خورشیدی است.

,

وی افزود: در بحث مدیریت شهری شهردار اصلاندوز اقدام به لکه گیری معابر روشنایی معابر ، خرید غلطک و توسعه مبلمان شهری از جمله نرده کشی و یا سایر کرده است و در حوزه آب شهری با خرید پمپ تاحدودی آب شهرحل شده و به محض تخصیص اعتبار نیز سایر مشکلات آب شرب هم حل می شود.

,

آیت جهانبانی در پایان رهنمودهای امام جمعه اصلاندوز را در اتحاد و همدلی میان مسئولان در راستای حل مشکلات مردم منطقه موثر و راهگشا دانست و گفت:این دیدار باعث می شود بتوانیم به مردم عزیز منطقه خدمات بیشتری ارایه دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه