اخبار داغ

گزارش دانا/

مشکلاتی که مسافران مترو با آن دست و پنجه نرم می‌کنند/ از نبود تهویه تا فریادهای دست‌فروشان مترو

مشکلاتی که مسافران مترو با آن دست و پنجه نرم می‌کنند/ از نبود تهویه تا فریادهای دست‌فروشان مترو
مشکلاتی که در طول روز مردم در ایستگاههای مترو با آن برخورد می‌کنندکم نیست، مشکلاتی که باعث شده است تا شهروندان با گلایه از مسئولین درخواست رسیدگی هرچه بیشتر به امکانات موجود در مترو را کنند.
[

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی دانا، مترو یکی از مهم ترین وسایل نقلیه ای است که در زندگی مردم در طول روز تاثیر به سزایی دارد؛کم هزینه بودن و دسترسی آسان به مترو باعث شده است که حجم جمعیت زیادی روزانه از مترو استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

مشکلاتی که در طول روز مردم در ایستگاه‌های مترو با آن  برخورد می‌کنند کم نیست، مشکلاتی که باعث شده است تا شهروندان با گلایه از مسئولین درخواست رسیدگی هرچه بیشتر به امکانان موجود در مترو را کنند، تابتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

,

 وضعیت ساماندهی واگن های بانوان و آقایان که اکثر خانمها اعتقاد دارند که واقعا تعداد کابین های متعلق به آنان بسیار کم است و در حق بانوان کم لطفی شده است؛به طوری که گاهاً دیده می شود برخی از آقایان نیز به درون واگن‌های بانوان می آیند و باز هم مشکل کمبود جا برای بانوان ایجاد می شود.

,

عده ای از شهروندان با گلایه از مسئولین مترو به دلیل افزایش جمعیت در برخی از ایستگاها خواستار کاهش زمان توقف مترو در ایستگاها ها شده اند به طوری که دیده می‌شود در بعضی از ساعات با تاخیردر آمدن قطار بر جمعیت ایستگاه ها افزوده می‌شود و هنگام سوار شدن به داخل کابین با فشار جمعیت، خطر آسیهای جدی به شهروندان را بالا می‌برد.

,

 

,

افزایش دستفرشان در مترو

, افزایش دستفرشان در مترو, افزایش دستفرشان در مترو,

متأسفانه متکدیان و دستفروشان به بهانه استفاده از مترو، پس از ورود به قطارها به دور از نگاه مأموران اقدام به تکدی گری و فروش اجناس خود می نمایند؛ اکثر کسانی که از مترو برای تردد‌های روزانه استفاده می کنند حتماً از رفت و آمد‌ها و سر و صداهای بی‌مورد و مکرر دستفروشان و متکدیان شاکی شده‌اید.

,

پدیده‌ای که سالهاست  که به سرعت افزایش یافته است و گذشته از مزاحمت‌های معمول و متعارف موقعیت کیف‌زنی و سرقت را برای سارقان فراهم آورده است به جز دعوت از مردم به همکاری با شرکت مترو ونخریدن کالا ازدستفروشان اقدام مؤثری از سوی سازمان بهره‌برداری مترو مشاهده نمی‌شود.

,

 به نظر می رسد بهترین راه برای مقابله با این افراد کمک نکردن و عدم خرید اجناس از آنها از سوی مسافران مترو است.

,

 

,

 قطارهای مترو سیستم خنک کننده ندارند

,  قطارهای مترو سیستم خنک کننده ندارند,  قطارهای مترو سیستم خنک کننده ندارند,

مسافران مترو نسبت به دمای درون واگن ها عکس العمل یکسانی ندارند و ممکن است در شرایطی که عده ای احساس گرما می کنند، گروهی دیگر سردشان باشد و یا در ساعت هایی که تردد مسافران با مترو بیشتر است به دلیل ازدحام زیاد و دم و بازدم و پیرو آن افزایش رطوبت داخل واگن ها، هوا به خوبی جا به جا نمی شود و تهویه درست عمل نمی کند، همین امر موجب نارضایتی مسافران را در پی داشته است که نارضایتی خودر ار از این موضوع بارها اعلام کرده اند.

,

به گزارش دانا، روزانه بیش از سه میلیون مسافر ار مترو استفاده می‌کنند که می‌طلبد مسئولان توجه بیشتری به مشکلات مترو کنند که به طور حتم این وسیله نقلیه عمومی می‌تواند نقش موثری در کاهش آلودگی هوای تهران هم داشته باشد.

, دانا،,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه