اخبار داغ

تحولات غرب آسیا؛

حمله موشکی«انصارالله» یمن علیه مرکز فرماندهی نظامیان امارات+ تصاویر

حمله موشکی«انصارالله» یمن علیه مرکز فرماندهی نظامیان امارات+ تصاویر
یگان موشکی انصارالله موفق شد مرکز فرماندهی نظامیان امارات را در مرکز کشور یمن مورد هدف قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ یگان موشکی انصارالله یمن موفق شد بعد از دریافت اطلاعات از نیروی ویژه در خصوص مرکز فرماندهی نظامیان اماراتی، مکان این مرکز را در استان «مارب» واقع در مرکز یمن مورد هدف قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری «المسیره نت» یمن اعلام کرد: رزمندگان انصارالله موفق شدند با استفاده از موشک های بالستکی، مرکز فرماندهی و پدافند هوایی نظامیان اماراتی به نام«باک 3» را در استان مارب به طور دقیق مورد هدف قرار دهند و شمار زیادی از نظامیان اماراتی را کشته و زخمی کنند.

,

بر اساس اعلام «المسیره نت»، ده ها نظامی اماراتی در چند روز گذشته توسط نیروی هوایی و رزمندگان یمنی در جبهه های مختلف به هلاکت رسیده اند و خسارت سنگینی به تجهیزات نظامی آن ها وارد شده است.

,

از جبهه استان «تعز» واقع در جنوب غرب یمن خبر می رسد، رزمندگان انصارالله با کمک ارتش موفق شد با حمله گسترده خود علیه مواضع نظامیان سودانی، سعودی و اماراتی و شورشیان وابسته به آن ها، چند منطقه راهبردی از جمله «تبات الکریفات، الحصن و ….» را به طور کامل پاکسازی کردند و ده ها تن از آن ها را کشته و زخمی کردند.

,

یگان موشکی انصارالله همچنین در این محور موفق شدند چند پایگاه مربوط به نظامیان ائتلاف عربی و شورشیان را به طور دقیق مورد هدف قرار دهند و خسارت سنگینی را به آن ها وارد کنند.

,

ارتش یمن و رزمندگان انصارالله در چند روز گذشته موفق شده اند با حمله گسترده خود علیه مواضع نظامیان ائتلاف عربی و شورشیان وابسته به آن ها در جبهه های مختلف، علاوه بر پاکسازی ده ها منطقه در جنوب و مرکز یمن، ده ها تن از آن ها را کشته و زخمی کنند.

,

انتهای پیام/ المسیره نت

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه