اخبار داغ

فرماندار فاروج:

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بسیاری از مشکلات مالی کشاورزان را حل می کند

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بسیاری از مشکلات مالی کشاورزان را حل می کند
فرماندار فاروج گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش تنها نهاد مالی -اعتباری غیر دولتی است که با مشارکت تولید کنندگان و بهره برداران تشکیل وبا تامین مالی و ارتقای نرخ سرمایه گذاری بخش کشاورزی بسیاری از مشکلات مالی و نقدینگی و نهاده های مورد نیاز را حل می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، امان الله خدمتگزار در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فاروج، گفت: در کشور وسعت جغرافیایی، تنوع اقلیمی، فرصت متنوعی را برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف به خصوص کشاورزی ایجاد می کند که این نقش مهم و موثری در توسعه و پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, فاروج,

وی گفت: دولت برای حمایت ازسرمایه گذاری، ضرورت پایداری و جلوگیری از مخاطرات و به وجود آمدن شرایط  مناسب برای تولید و تامین امنیت اقتصادی، برای بالا بردن سطح زندگی و کاهش مخاطرات راه های مختلفی از جمله صندوق توسعه بخش کشاورزی، بیمه، مبارزه با آفات و تزریق اعتبارات به بخش کشاورزی را دنبال می کند.

,

فرماندار فاروج، رونق اقتصادی بخش کشاورزی، حمایت از کشاورزان با اعطای تسهیلات کم بهره بلند مدت، استفاده از ظرفیت های بخش  کشاورزی در توسعه همه جانبه، جایگزین کردن صادرات و محصولات به جای نفت  و استقلال و خود کفایی  و حفظ سهم نسل آینده را بخشی از مزایای صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی برشمردند.

,

وی اعتبارات صندوق در شهرستان را 68 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این رقم این مبلغ 51 درصد سهم مردم 33میلیارد و 320 میلیون ریال  و 49 درصد سهم دولت  34 میلیارد و 680 میلیون ریال  است.

,

. وی با اشاره به تشکیل هیئت موسس این صندوق در شهرستان اظهار امیدواری کرد:با افزایش نقدینگی آن زمینه برای استفاده بیشتر کشاورزان فراهم شود

,

درشهرستان فاروج 9 هزار خانوار بهره بردار کشاورزی هستند

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه