اخبار داغ

فرماندار هریس خبر داد:

خانه جوان در هریس احداث می شود

خانه جوان در هریس احداث می شود
تقویمی گفت: رویکرد ما درارتباط با امورجوانان درراستای کاهش آسیب های اجتماعی ،ایجادشغل وفراهم آوردن امکان ازدواج باید عملیاتی باشد و در این راستا احداث و ایجاد خانه جوان ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صابر تقویمی فرماندار هریس در حاشیه  جلسه   کمیته برنامه ریزی واقتصاد مقاومتی در گفتگو با هریس پویا ، تبیین شغل و آموزش کارآفرینی برای جوانان به منظور ایجاد انگیزه و گرایش آن ها به امکانات کارآفرینی در این شهرستان ضروری است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هریس پویا,

تقویمی خاطرنشان کرد: رویکرد ما درارتباط با امورجوانان درراستای کاهش آسیب های اجتماعی ،ایجادشغل وفراهم آوردن امکان ازدواج   باید عملیاتی باشد ودر عمل آن را در جامعه نشان بدهیم.

,

فرماندارهریس در این راستا ازاحداث وایجاد  خانه جوان در این شهرستان خبرداد.

,

وی با اشاره به برنامه ریزی های خوب و مناسب جهت اشتغال جوانان شهرستان در حوزهای مختلف صنعتی و معدن، خواستار آموزش مهارت های لازم جهت اشتغال در این صنایع شدند.

,

 تقویمی لازمه قدم های موفق در حوزه های مختلف امور جوانان را برنامه ریزی های مختلف کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت ذکر کرده اقدام متناسب با این برنامه ریزی ها را مکمل کار خوب در برنامه ریزی ها عنوان کرد.

,

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرک صنعتی بیلوردی ، نیروگاه سیکل ترکیبی و معدن طلا ومس در هریس وکمک به رونق فرش با ایجادنمایشگاه فرش ، ابراز امیدواری کرد که این صنایع و معادن برای تحصیل کرده ها در رشته های مرتبط امکان اشتغال را در سالهای آتی  فراهم می سازد.

,

فرماندارهریس  هدف گذاری اشتغال در دوسال آینده برای جوانان در شهرستان را  ۲۰۰۰ نفر اعلام و اظهار امیدواری کرد با این طرح ها تا حد زیادی از مشکل بیکاری شهرستان کاسته شود.

,

تقویمی  سرمایه گذاری های بزرگ با افراد مجرب را در وضعیت کنونی بهتر از وام های خود اشتغال  دانسته و ضرورت جذب سرمایه گذاری های عمده را در کنار رواج اشتغال های کوچک و خرد به منظور اشتغال جوانان یادآور شد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه