اخبار داغ

بیانیه مجمع بسیج شهرستان کبودراهنگ

بیانیه مجمع بسیج شهرستان کبودراهنگ
مجمع بسیج شهرستان کبودراهنگ با برگزاری نشستی باموضوع" مسجد طراز اسلامی " و موضوعات مهم سیاسی روز کشور بیانیه اس صادر کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ،مجمع بسیج شهرستان کبودراهنگ با برگزاری نشستی باموضوع" مسجد طراز اسلامی " و موضوعات مهم سیاسی روز کشور بیانیه اس صادر کرده است که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

هیچ ملتى تا به حال مثل ملت ما، رژیم مستکبر و زورگوى امریکا را تحقیر نکرد.( امام خامنه ای مد ظله العالی)

,

درود  وسلام به پیشگاه خداوند متعال که توفیق برگزاری دوباره  مجمع بسیج شهرستان را به ما عنایت فرمودند . درود به روح پرفتوح بنیانگذارو معمار کبیر انقلاب اسلامی وشهدا ،سلام به پیشوا ومقتدایمان امام خامنه ای (مد ظله العالی)

,

در زمانی که اکثر کشورهای منطقه درگیر جنگ و نزاع بوده و امنیت آنها به مخاطره افتاده است ایران اسلامی سرافراز و قدرتمند و با حاشیه امنیت بالا، به عنوان قدرت بزرگ منطقه چشم جهانیان را به خود معطوف داشته و آنها را مبهوت نموده است.ما این افتخار را هدیه ای الهی در پرتو رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و بصیرت ایشان و از خودگذشتگی و شهادت طلبی جوانان و غیورمردانی می دانیم که در آن سوی مرزها به مقابله با دشمن زبون برخاسته اند. 

,

امید اصلی دشمن ایجاد شکاف دربین امت اسلامی و پراکندن آنان از حول محور ولایت است. این هدفی است که دشمن حاضر شده برای دستیابی به آن ننگ حمایت از جنایتکارترین تروریست ها را بپذیردوبا آنان از در آشتی و همکاری بر آید و این کاررا برای مسلمانان آزادی خواه منطقه به مراتب سخت تر و پیچیده تر خواهد کرد.

,

درچنین شرایطی وباتوجه به شرایط حساس منطقه، از این فرصت ارزشمند به دست آمده درمجمع بسیج استفاده نموده  تامطالبی را با شما  مردم عزیزدرمیان بگذاریم ،مابسیجیان شرکت کننده در مجمع بسیج شهرستان کبودرآهنگ مسائل مهم منطقه ای و داخلی را با حساسیت بالا رصد نموده وضمن حمایت از راهبردهای نظام درمنطقه  اعلام می داریم:

,

قدرت بازدارندگی وتحکیم بنیه دفاعی کشور ازمهمترین پشتوانه های نظام وانقلاب می باشد که اتخاذ مواضع قاطع واصولی دربرابر زیاده خواهی های دشمنان در این قضیه خواسته اصلی اعضا مجمع بسیج شهرستان می باشد.
فتنه آفرینی دراویش گنابادی در چند خیابان منطقه پاسداران تهران را به شدت محکوم نموده وبی  صبرانه منتظر  برخورد قاطع باعاملان شهادت شهدای امنیت کشور خواهیم ماند.

,
,

اطلاق واژه دختران خیابان انقلاب به کسانی که بی شرمانه ودر جهت اهداف دشمن به مقدسات وارزشهای انقلاب اسلامی توهین می کنند ، جفای نابخشودنی به زنان ودختران انقلابی و پاک  سرزمین مان ایران است آنرا به شدت محکوم کرده وخواستار برخوردقاطع با این گونه بی حرمتی ها هستیم.
شرم آور است که خانم بازیگر کشورمان بااقدامی نسنجیده همسو با خواسته های دشمنان قسم خورده ی انقلاب دقیقا زمانی که خانواده شهید ناجا وبسیج درحال وداع با پیکر پاک شهدا هستند اعلام میدارد که از برخورد با معترضان  متاسف وخشمگین است این اقدام نسنجیده ایشان را محکوم نموده واز تمامی کسانی که نان این نظام را خورده وحرمت نگه نمی دارند اعلام برائت می نمائیم.
طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کسانی که روزی در این نظام مسئولیت داشتند وامروز که در مسند قدرت نیستند  نباید نقش اپوزیسیون را بازی کنند . به این افراد  هشدار می دهیم که صبر وتحمل نظام ومدارا با آنها حد ومرزی دارد .لذا کاسه صبرنیروهای انقلابی ودلسوز را لبریز نکنند.

,
,
,

درپایان مجمع بسیج شهرستان باردیگر بااعلام مراتب خدمتگزاری به محضر مردم عزیز وتبعیت محض از ولایت امام خامنه ای(مدظله العالی) آمادگی خود رابرای کمک به مسئولین محترم شهرستان درراستای  اجرای طرح کارگروه بانوان مجمع بسیج که باعنوان مسجد طراز اسلامی احصاگردیده است، اعلام می دارد.وازتمامی دستگاههایی که مجری  برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان هستند تقاضا دارد نسبت به اجرایی نمودن این برنامه ها هرآنچه که درتوان دارند بسیج نمایند.

,

مجمع بسیج شهرستان کبودراهنگ

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه