اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت پارس آباد:

پارس آباد با کمبود پزشک عمومی روبرو است

پارس آباد با کمبود پزشک عمومی روبرو است
مدیر شبکه بهداشت و درمان پارس آباد گفت: به رغم تمامی خدمات و اقدامات مطلوب انجام شده در حوزه درمانی به مردم پارس آباد، این شهرستان از کمبود پزشک عمومی رنج می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سید ابراهیم صادق زاده امروز در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آران مغان ضمن تبریک روز پزشک اظهار کرد: شهرستان پارس آباد به تناسب موقعیت خود از امکانات روز پزشکی در زمینه سلامتی افراد جامعه برخورددار بوده است اما به رغم تمامی خدمات و اقدامات مطلوب انجام شده در زمینه تامین و توسعه زیرساخت ها در حوزه درمانی و بهبود خدمات بهداشتی ارایه شده به مردم، این شهرستان از برخی از مشکلات مانند کمبود پزشک عمومی رنج می برد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, خبرنگار , پایگاه اطلاع رسانی آران مغان,

وی افزود: پارس آباد به دلیل دارا بودن موقعیت ارتباطی و مواصلاتی نزدیک با شهرستانهایی همچون کلیبر، خداآفرین، بیله سوار و... به عنوان یکی از شهرستانهای مهم تردد مسافران و اتباع جمهوری آذربایجان محسوب می شود که این امر خود توجه ویژه به ارائه خدمات پزشکی و درمانی در این شهرستان را بیش از پیش روشن می کند.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان پارس آباد افزود: در حال حاضر تعداد 30 پزشک عمومی، 14داروخانه و 49 متخصص در رشته‌های داخلی، اطفال، قلب، عروق، عفونی، مغز و اعصاب، چشم و یک فوق تخصص گوارش در حال خدمت رسانی به مردم پارس آباد و  دیگر شهرهای همجوار هستند.

,

صادق زاده از فعالیت 3سونوگرافی و رادیولوژی، 2 فیزیوتراپی، 4 آزمایشگاه، 20 دندانپزشک و 14 داروخانه در این شهرستان مرزی برای 180 هزار نفر تحت پوشش مرکز بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد و گفت که در صورت احتساب آمار سایر شهرهای همجوار برای مراجعه درمان به این شهرستان آمار تحت پوشش مرکز بهداشت و درمان پارس آباد به بیش از 300 هزار نفر می رسد.

,

وی، نیاز شهرستان پارس آباد به پزشک عمومی و تجهیزات درمانی را با توجه به تراکم جمعیت آن بیش از اینها بیان کرد و گفت که شایسته نیست این شهرستان با این تعداد پزشک فعالیت کند؛ چرا که این شهرستان دارای جمعیت زیادی است و بدون تردید افزایش نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات درمانی لازمه این منطقه است.

,

شهرستان پارس آباد با بیش از 200 هزار نفر جمعیت در شمال استان اردبیل واقع شده و هم مرز با جمهوری آذربایجان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه