اخبار داغ

اسبقیان در نشست مطبوعاتی بمناسبت هفته دولت خبر داد:

انجام 176 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته دولت

انجام 176 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته دولت
مدیر کل سازمان ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: عملکرد حوزه جوانان جدا از ورزش نیست؛ در قبال جوانان اقدامات خوبی صورت گرفته است و هر ماه جلسه کارگروه جوانان با حضور استاندار برای بررسی مشکلات انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آناج، "سید محمد شروین اسبقیان" در نشست مطبوعاتی بمناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 176 برنامه فرهنگی و ورزشی برای هفته دولت در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی از افتتاح سه سالن ورزشی در شهرستان های استان خبر داد و گفت: دو سالن ورزشی در شهرستان میانه و یک سالن ورزشی چند منظوره نیز در شهرستان هشترود مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در تشریح برنامه های اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت هفته دولت بیان داشت: برنامه های مختلف ورزشی و فرهنگی را برای اجرا در نظر داریم که برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در 21 شهرستان استان، کوهپیمایی خانوادگی در شهر تبریز، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه در برخی شهرستانها و انجام مسابقات ورزشی در رشته های مختلف و رده های مختلف سنی مواردی از آن ها است.

اسبقیان در خصوص کسب عنوان بهترین اداره ورزش و جوانان کشور به آذربایجان شرقی تاکید کرد: ارزیابی ادارات کل استانها با معیارهای مختلفی از جمله میزبانی مسابقات، تعداد ورزشکار در تیم های ملی، تعداد ورزشکاران سازمان یافته و کسب عناوین ملی، آسیایی و جهانی انجام می شود و در نهایت با توجه به پیشرفت 25 درصدی که در سال گذشته نسبت به سال 91 داشتیم، موفق شدیم عنوان نخست را به دست آوریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در خصوص رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا که به میزبانی تبریز برگزار شد، خاطر نشان کرد: تمامی تیم های حاضر در این تورنمنت و مسئولان ارشد کنفدراسیون آسیا معتقد بودند، این دوره از رقابت ها در بهترین شرایط ممکن انجام شد و میزبانی تبریز نمره قابل قبول گرفت؛ همچنین از وزیر ورزش و جوانان قول گرفتیم که کفپوشی که برای این مسابقات در سالن شهید پورشریفی تبریز نصب شده است، در آن سالن بماند.

وی وظیفه اداره ورزش و جوانان در حوزه جوانان را رصد و پایش مشکلات این قشر دانست و افزود: عملکرد حوزه جوانان جدا از ورزش نیست؛ در قبال جوانان اقدامات خوبی صورت گرفته است و هر ماه جلسه کارگروه جوانان با حضور استاندار برای بررسی مشکلات انجام می شود.

اسبقیان از تشکیل مجمع خیرین ورزش یار استان خبر داد و اضافه کرد: هماهنگی های لازم برای راه اندازی فعالیت این مجمع انجام شده است و به زودی با شروع فعالیت آن، از اقدامات خیرخواهانه در ورزش و به خصوص تکمیل پروژه های عمرانی ورزش استفاده کافی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, آناج,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه