اخبار داغ

سرپرست اداره بهزیستی چناران:

706 نفر مداخله در بحران توسط اورژانس اجتماعی چناران/ ۱۴ درصد پرونده‌های طلاق به سازش ختم شده است

706 نفر مداخله در بحران توسط اورژانس اجتماعی چناران/ ۱۴ درصد پرونده‌های طلاق به سازش ختم شده است
سرپرست اداره بهزیستی چناران گفت: با افتتاح اورژانس اجتماعی در شهرستان تاکنون 706 نفر مداخله در بحران داشته‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، علی بابایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اداره بهزیستی شهرستان چناران سه هزار و ۲۱۳ پرونده توان‌بخشی و اجتماعی و از بُعد خانوار پنج هزار و 500 نفر وجود دارد و دارای 10 موسسه خیریه که این مؤسسات 14 زیرمجموعه دارند و بالغ‌بر 123 نفر از مددجویان در این مؤسسات مشغول به کار شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

پذیرش 780 نفر در کمپ‌های ترک اعتیاد چناران

, پذیرش 780 نفر در کمپ‌های ترک اعتیاد چناران,

 

,

سرپرست اداره بهزیستی چناران ادامه داد: در شهرستان چناران شش مراکز ترک اعتیاد داریم که ماهیانه 300 نفر پذیرش دارند و در کمپ‌های ترک اعتیاد از اول سال جاری تاکنون 780 نفر پذیرش شده‌اند و به تعداد 25 نفر تسهیلات خوداشتغالی پرداخت شده است.

,

 

,

وی در ادامه سخنان خود افزود: با توجه به نام‌گذاری اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از طرف مقام معظم رهبری این اداره در برش شهرستانی ۱۲۰ نفر سهمیه داشته که آمار ثبتی در پورتال اشتغال 146 نفر ثبت شده است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در طرح تقسیم‌کار ملی در قسمت پیشگیری بالغ‌بر 45 میلیون تومان در سال جاری جهت آموزش همشهریان چناران به مراکز آموزشی پرداخت شده است.

,

 

,

بابایی عنوان کرد: در خصوص روستاهای پاک که از طرف استانداری ابلاغ شده (اسجیل، اخلمد، رادکان، بقمچ) آموزش‌های لازم به مددجویان و اهالی روستا در مساجد و دهیاری‌ها با همکاری شورای روستاها برگزار شده است.

,

 

,

706 نفر مداخله در بحران توسط اورژانس اجتماعی چناران

, 706 نفر مداخله در بحران توسط اورژانس اجتماعی چناران,

 

,

سرپرست اداره بهزیستی چناران خاطرنشان کرد: اورژانس اجتماعی چناران در هفته دولت سال 95 افتتاح شد و تاکنون 706 نفر مداخله در بحران داشته‌ است، در خصوص مسکن معلولین به 10 خانواده با هزینه‌ای بالغ‌بر 250 میلیون تومان مسکن تحویل شده و تا آخر سال نیز به هشت نفر هزینه ساخت کمک می‌شود.

,

 

,

۱۴ درصد پرونده‌های طلاق به سازش ختم شده است

, ۱۴ درصد پرونده‌های طلاق به سازش ختم شده است,

 

,

بابایی گفت: در سامانه تصمیم پیشگیری از طلاق با همکاری ریاست دادگستری تاکنون تعداد 216 نفر ثبت شده و 78 نفر از مجموع پرونده‌های بایگانی شده و به سازش مختوم شده است و 14 درصد به صلح و سازش رسیده‌اند.

,

 

,

 وی ابراز کرد: در مهدهای کودک حاشیه شهر نیز مبلغ 129 میلیون تومان یارانه و یک وعده غذای گرم پرداخت شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه