اخبار داغ

کارشناس امور خانواده و زنان:

فمنیست اصالت زن را خدشه‌دار می‌کند

فمنیست اصالت زن را خدشه‌دار می‌کند
کارشناس امور خانواده و زنان گفت: زن دارای ارزش و مقام والایی است، بدین جهت است که غرب و دیدگاه‌های غربی هویت زنانه و مادرانه ایرانی را برای رسیدن به اهداف پلید خود نشانه گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فروغ نیلچی‌زاده ، کارشناس امور خانواده و زنان در مورد برخی از چالش‌ها و آسیب‌های حوزه بانوان در پاسخ به سئوالات خبرنگار زنان خبر اظهار داشت: ارزش و منزلت زن از دیدگاه شما چیست؟ زنان دارای ارزش، جایگاه و مقام والایی هستند که در حفظ این جایگاه باید توجه ویژه‌ای شود، زنان مسلمان دارای الگویی به نام حضرت زهرا سلام‌الله علیها می‌باشند که راه و روش ایشان بهترین مسیر سعادت دنیا و آخرت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

وی گفت: دیدگاه فمنیست چه آسیب‌هایی برای بانوان دارد؟ ، متاسفانه شاهد دیدگاه‌های غلط به شکل‌های مختلف هستیم که اصالت مرد به عنوان کالای تقلبی در بین زنان به نام فمنیست ترویج داده می‌شود و باید هویت زنانه حفظ شود، انواع چندگانه فمنیست در قالب‌های دروغین، اصالت زن را خدشه‌دار می‌کند و از بانوان یک مرد بدلی می‌سازد.

,

کارشناس امور خانواده و زنان افزود: دیدگاه فمنیست معتقد است که زنان باید حق خود را از مردان بگیرند و برای تحقق این کار باید ازهویت مردانه استفاده کنند.

,

وی بیان داشت: شاهد اعتیاد بانوان بخصوص دختران نوجوان هستیم، چه نظری در این خصوص دارید؟ ، اعتیاد بانوان و حتی دختران نوجوان معضلی جدی است که زنگ خطر برای مسئولین و متولیان فرهنگی است؛ آن چه که امروز در این راستا با آن مواجه هستیم خطرساز می‌باشد ولی هنوز به عمق فاجعه نرسیده است، هدایت برخی از دختران نوجوان به سمت مواد دخانی باید ریشه‌یابی شود و برای آن راه‌حل‌ها را عملی کرد.

,

نیلچی‌زاده عنوان کرد: متاسفانه سیگار کشیدن در بین دختران به صورت عادی رواج داده شده است که به عنوان پز، ژست، کلاس اجتماعی و همانند سازی با پسران است.

,

وی ادامه داد: کشیدن قلیان در بین دختران حتی در مکان‌های عمومی انجام می‌شود و چه آسیب‌هایی را در برخواهد داشت؟ وقتی در فرهنگ اجتماعی یکی از مسئولین که در رده قوه مجریه قرار دارد با افتخار مطرح می‌کند که "با همسر و دخترم قلیان می‌کشیم مگر چه عیب و ایرادی دارد" در حد انفجار لایه‌های آسیب‌دیده نمایان می‌شود و زشتی‌ها از بین می‌رود.

,

نیلچی‌زاده خاطرنشان کرد: زمانی که شاهد تعدد مغازه‌های فروش قلیان، تنباکو، تتون‌های وارداتی و... هستیم، زمانی که در مکان‌های عمومی بانوان به راحتی قلیان می‌کشند و زشتی این رفتارها دیده نمی‌شود باید تامل کنیم که چه آسیب‌های پرخطر اجتماعی را پیش رو خواهیم داشت.

,

وی افزود: قلیان کشیدن بانوان رفتارهای پاتولوژیک به همراه خواهد داشت و نابسامانی‌ها و ناهنجاری‌ها افزایش می‌یابد.

,

کارشناس امور خانواده و زنان اظهار داشت: زنانی که تربیت کننده نسل آینده هستند و عمق فاجعه زمانی نمودار می‌شود که ضد ارزش‌ها به ارزش تبدیل شود.

,

وی گفت: اصالت لذت به چه معنا است و چه خطراتی برای بانوان دارد؟ اصالت لذت یعنی بهره‌مندی از هر چه لذت بخش است، با این دروغی که مردان از هرچه لذت می‌برند زنان هم باید لذت ببرند و اگر مردان سیگار، قلیان و مواد مخدر و... استفاده می‌کنند چرا زنان از آن استفاده نکنند.

,

نیلچی‌زاده افزود: اصالت لذت همراه با دیدگاه فمنیست قرار دارد و علاوه بر آسیب زدن به هویت دخترانه هویت مادرانه و زنانه هم دچار آسیب شده است و با افکار منفی زن را به یک مرد بدلی تبدیل می‌کند.

,

وی عنوان کرد: استعمال دخانیات برای مردان آسیب‌زا است و در این راستا این راه غلط در مسیر برخی از بانوان قرار گرفته است و شاهد ترویج آن بین نوجوانان هستیم و شاید با گذر زمان کودکان نیز گرفتار آن شوند؛ فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی در این زمینه به صورت جدی احساس می‎‌شود.

,

کارشناس امور خانواده و زنان در پایان تصریح کرد: تاثیر فرهنگ غربی و ترویج آن در خانواده چیست؟ کمرنگ کردن حس مادرانه، شکستن قداست خانواده، از بین بردن ارزش خانواده، کمرنگ کردن حریم‌ها و... یکی از مواردی است که غرب وافراد غرب‌زده برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند و در صورت پیروی از آن خانواده ایرانی به چالش کشیده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه