اخبار داغ

فرماندار کبودراهنگ خبر داد:

افتتاح ۹۷پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت

افتتاح ۹۷پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت
فرماندار شهرستان کبودراهنگ از افتتاح 97پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از کورنگ، احسان قنبری ارزش اعتباری این پروژه ها را ۳۴ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: معمولا برنامه های هفته دولت در افتتاح و کلنگ زنی خلاصه می شود که ما در سال جاری تنها یک مورد کلنگ زنی داریم و بقیه پروژه ها، افتتاحیه می باشد.

قنبری تنها پروژه کلنگ زنی در کبودراهنگ را موزه صد متری پرفسور بالتازار روستای اکنلو اعلام کرد و گفت: در اولین روز از هفته دولت افتتاح چهار پروژه تولید خیار شور و ترشیجات و پروژه تولید بذرهای گواهی شده شرکت سبزپوشان زاگرس هر دو در روستای کوریجان، افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار در روستای حاتم آباد و پروژه ساماندهی گلزار شهدای روستای مزرعه مهدی آباد را داشتیم.

وی افزود: در دومین روز از هفته دولت در کبودراهنگ افتتاح پروژه های بخش شیرین سو را در دستور کار داریم.

قنبری به پروژه های حوزه راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی این پروژه ها ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است که افتتاح یک قطعه دیگر از محور چهار خطه کبودراهنگ به شیرین به طول ۱۰ کیلومتر از مهمترین پروژه ها در این حوزه است.

وی پروژه های حوزه جهاد کشاورزی را ۱۱ پروژه به ارزش ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: گاز رسانی به ۵ روستای بخش شیرین سو با اعتباری بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان از دیگر پروژه هایی است که در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

فرماندار کبودراهنگ از اتمام همه پروژه های ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان کبودراهنگ خبر داد و گفت: ساماندهی گلزار شهدای شش روستا با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیون تومان نیز به اتمام رسیده است و در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

احسان قنبری از افتتاح دو پروژه تعاون روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: افتتاح یک پروژه بهزیستی به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان از دیگر برنامه های دولت در کبودراهنگ در طی این هفته خواهد بود.

وی به افتتاح پروژه های دهیاری ها اشاره کرد و گفت: پروژه های دهیاری های سه بخش مرکزی، شیرین سو و گل تپه با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان که با خودیاری روستاییان و کمک های دولتی صورت گرفته است در این هفته افتتاح می شود.

قنبری تعداد پروژه های دهیاری های بخش شیرین سو را ۱۳ مورد با اعتبار ۲۶۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: تعداد پروژه های دهیاری های بخش مرکزی هفده پروژه با ۸۰۸میلیون تومان و دهیاری های بخش گل تپه ۵۶۰میلیون تومان می باشد.

وی پروژه های بنیاد مسکن را بهسازی معابر هفت روستا به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: افتتاح درمانگاه شماره ۲ جنب فرمانداری در حوزه بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان از دیگر افتتاحیه های هفته دولت در کبودراهنگ خواهد بود.

وی همچنین از افتتاح یک پروژه مخابرات در بخش گل تپه به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: در حوزه آموزش و پرورش ۲ پروژه داریم که شامل یک مدرسه ۳ کلاسه در روستای پیرانبار با اعتبار ۱۵۰میلیون تومان و سالن ورزشی مجتمع داقداق آباد با ارزش ۳۰۰ میلیون تومان است.

قنبری در پایان از احداث ساختمان بانک کشاورزی در شیرین سو به ارزش۳۴۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: با توجه به این که این پروژه در سنگر بانک مربوطه می باشد، آن را در قالب پروژه های خدمات رسانی محسوب نکرده ایم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی دانا, کورنگ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه