اخبار داغ

فرماندار بناب اعلام کرد:

انتقاد فرماندار بناب از طولانی شدن مطالعات شهرک دامپروری بناب

انتقاد فرماندار بناب از طولانی شدن مطالعات شهرک دامپروری بناب
فرماندار بناب در جلسه کارگروه آب و کشاورزی بناب از طولانی شدن مراحل مطالعات و اجرای شهرک دامپروری بناب انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انعکاس بناب، ولی اله فرج الهی صبح امروز در جلسه کارگروه آب و کشاورزی بناب با انتقاد از طولانی شدن مراحل مطالعات و اجرای شهرک دامپروری بناب گفت:وجود مراکز لبنی متعدد،دامپروری های سنتی ومتقاضیان فراوان برای سرمایه گذاری دراین شهرک باید ادارات مرتبط سریعاً

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

پاسخ استعلامات را صادر و در این موضوع سرعت عمل بخرج دهند.

,

فرماندار بناب از شروع فعالیت شهرک گلخانه ای بناب در آینده ای نزدیک خبر دادوافزود:با توجه به اقدامات انجام شده این شهرک بزودی تجهیز و واگذاری املاک به بخش خصوصی شروع خواهد شد.

,

وی به برداشتهای غیر مجاز از منابع آبی اشاره کرد و افزود:حدوداًچهار هزار حلقه چاه آب غیر مجاز در شهرستان وجود داردکه باید امور آب نسبت به شناسایی آنها اقدام کند.

,

فرماندار بناب با تاکید بر حفظ منابع آب زیر زمینی از مسئولین زیربط خواست از تغییر کاربری آب کشاورزی به آب صنعتی جلوگیری کنند.

,

فرج الهی به پیگیری های مسئولین شهرستان جهت رفع مشکل حمل پیاز زعفران به این شهرستان اشاره کرد و گفت:طبق توافقات بعمل آمده با وزیر محترم جهاد کشاورزی هیچ گونه مشکلی برای حمل و کشت زعفران در این شهرستان وجود ندارد.

,

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در حاشیه این جلسه از تولید 700 هزار تن گندم در مزارع آبی و دیم استان خبر داد و گفت:بعلت بروز خشکسالی حدوداً100 هزار تن در تولید گندم با کاهش مواجه هستیم.

,

مهندس ایرانی فام پیش بینی کرد در صورت بهبود روند پرداخت بهای گندم خریداری شده امسال 500 هزار تن گندم مازاد کشاورزان بصورت تضمینی خریداری خواهد شد.

,

وی از عدم پرداخت یک چهارم بهای گندم خریداری شده در استان خبر داد و افزود:در حال حاضر 36 میلیاردتومان از مطالبات مردم پرداخت نشده که ظرف روزهای آینده پرداخت خواهد شد تا وقفه ای در خرید تضمینی پیش نیاید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه