اخبار داغ

گزارش

دود آتش و اختلاف شهرداری و میراث فرهنگی قزوین در چشمان مردم/ مسوولان طرح شهید انصاری را به سرانجام برسانند

دود آتش و اختلاف شهرداری و میراث فرهنگی قزوین در چشمان مردم/ مسوولان طرح شهید انصاری را به سرانجام برسانند
اختلاف شهرداری و میراث فرهنگی سبب بروز مشکلات عدیده برای شهروندان ساکن در مسیر طرح شهید انصاری غربی قزوین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، حال و هوای دیگری بر فضای شهر حاکم می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

مردم به شیوه‌های مختلف از خانه تکانی گرفته تا خرید شب عید به استقبال بهار می‌روند و هر شهروندی سعی می‌کند با آراستن و پاکیزگی منزل و محله خود، فضای مناسبی را برای میزبانی از میهمانان نوروزی فراهم کند.

,

قزوین یکی از شهرهای تاریخی و گردشگری است که در سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در جهت جذب گردشگر و معرفی این کهن شهر دیدنی و دیار مینودری به کل کشور انجام گرفته است.

,

با وجود تاکید مدیران استانی و شهری قزوین به ارتقاء شاخص‌های گردشگری و توسعه این بخش در جهت کارآفرینی و جذب سرمایه گزار اما برخی نواقص و مشکلات به چشم می‌خورد.

,

, , ,

یکی از شهروندان قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار شاخص، به طرح یکی از مشکلاتی که در سطح شهر با آن مواجه هستند، پرداخته است.

, شاخص،,

این شهروند قزوین اظهار کرد: در کشاکش اختلاف شهرداری و میراث فرهنگی برای چندمین سال متوالی، مردمی که منازل آن‌ها در مسیر طرح شهید انصاری غربی قرار گرفته با مشکلات عدیده‌ای مواجه‌اند.

,

وی افزود: ساکنین منطقه شهید انصاری متاسفانه باز هم باید با صحنه‌های شگفت انگیز و در عین حال زشت و دلخراش به استقبال بهار بروند و میهمانان خود را از کنار این بیقوله‌ها عبور دهند و پذیرایی کنند.

,

, , ,

این شهروند قزوینی ابراز کرد: ساکنین این منطقه هر روز با صحنه‌های زشتی که از تخریب خانه‌ها به جا مانده مواجه هستند و این مسئله در ایام نوروز و سال نو صورت خوشایندی برای شهروندان ندارد.

,

وی اذعان داشت: البته تعجبی هم ندارد مدیران مرفه و بی دغدغه‌ای که خود در مناطق بالای شهر زندگی می‌کنند و مرکب‌های گران قیمت با شیشه‌های دودی دارند نه این صحنه‌ها را می‌بینند و نه اصلا دوست دارند که ببینند.

,

, , ,

این شهروند قزوینی ادامه داد: متاسفانه این صحنه‌ها هر روز در جلوی چشم اهالی ملک آباد، بلاغی و ساکنان کوچه قافله باشی و رهگذران عرض اندام می‌کند.

,

, , ,

وی تصریح کرد: مدیران محترم شهری می‌توانند در کنار بازدید از بناهای تاریخی از جمله عالی قاپو، چهل ستون و مقبره حمدالله مستوفی از این مناظر شگفت انگیز و جذاب هم بازدید کنند با این تفاوت که محله‌های معرفی شده بلیط هم نمی‌خواهد!

,

این شهروند قزوین در پایان خواستار رسیدگی و حل فوری مشکلات این منطقه شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه