اخبار داغ

در سایه بی تدبیری مسئولین؛

بابا آب ندارد/آب شرب شهر گیوی دوباره قطع شد

بابا آب ندارد/آب شرب شهر گیوی دوباره قطع شد
2 روز از قطعی آب شرب شهر گیوی گذشته است؛ درحالی که مسئولین فعلا هیچ تدابیری اتخاذ ننموده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از کیویمیز، چندی پیش در ایام ماه مبارک رمضان آب آشامیدنی منطقه 1 و 2 شهری شهر گیوی قطع شد و مردم این منطقه را در مضیقه آب قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا , کیویمیز,

در پی این معضل عمومی ادارات آب و فاضلاب شهری، امور آب، اداره برق با همکاری فرمانداری کوثر توانستند بحران آبی حاکم شده در این منطقه را مهار کنند و دوباره آب را که حیات و آرامش خاطر اهالی این منطقه است را تامین کنند؛ شاید کیفیت آب شرب استفاده شده در خانه های مردم استاندارد و یا از لحاظ پزشکی قابل مصرف نیست، اما قسمتی از موانع و مشکلات اهالی این منطقه با تامین این آب هم حل شده است.

,

این در حالی است که تنها یک ماه از حل بحران آب در شهر گیوی گذشته است دوباره آب شرب این منطقه قطع شده و نگرانی اهالی این منطقه را متوجه خود کرده است و مستنداتی که در قسمت زیر مشاهده می کنید حاکی از آن است که مدیران و مسئولین دستگاههای ذیربط شهرستانی و استانی بسیار بی توجه و در راستای حل و فصل این گونه مشکلات مردمی کم کار نشان می دهند.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

 

,

 

,

بنا بر استناد و شواهد کافی با کم کاری اداره کل آب منطقه ای استان اردبیل، آب شرب شهر گیوی دوباره قطع شده و مردم این منطقه دوباره بحران آبی را تجربه کردند.

,

این در حالی است که با وجود اعلام خبر قطعی آب در شهر گیوی از یک هفته گذشته توسط سایت کیویمیز و دیگر مسئولان آب و فاضلاب شهر گیوی و فرمانداری کوثر، مسئولین ذیربطی همچون آب منطقه ای استان همچنان در حل و فصل مشکلات مربوط به این امر حیاتی که با قطع شدن آن مشکلات مردم این منطقه دو چندان می شود؛ بی اعتنا بوده و هیچ عکس العملی نشان نداده اند.

,

گفتنی است که با گذشت 2 روز از قطعی آب شرب شهر گیوی و همچنین در مضیقه بودن اهالی این منطقه از نعمت آب آشامیدنی؛ هنوز مسئولین نتوانسته اند آب مورد نیاز مردم را تامین کنند.

,

با اینکه مشکل کم آبی در سراسر ایران اسلامی بوضوح دیده می شود، اما با کمی تدبیر و احیای مدیریت جهادی در عملکرد مسئولین می توان درصدی از اب شرب شهر گیوی را تامین کرد.

,

 

,

, ,

 

,

شهرستان کوثر که با مرکزیت شهر گیوی در جنوب استان اردبیل قرار گرفته است؛ دارای شماری از روستاهایی می باشد که حتی قطره ای هم آب برای آشامیدن و یا دیگر مصارف شخصی خود ندارند و فقط به جرعه ای آب چشمه ها و قنات ها اکتفا کرده اند که می توان به صراحت گفت که اکثریت این چشمه ها و قنات ها هم بر اثر گرمای طاقت فرسا در این منطقه خشک شده اند؛ حال وضعیت زندگی روز مره اهالی شهر گیوی و روستاییان این منطقه با معضل کم آبی گره خورده است و تنها مدیریت جهادی مسئولین را می طلبد که با اتخاذ تصمیمات و اقدامات مورد نیاز؛ حیاتی دوباره برای اهالی شهرستان کوثر فراهم سازند.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه