اخبار داغ

کارنامه اقتصادی دولت زیر ذره بین دانا (16)؛

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: فاصله عملکرد دولت با اهداف اقتصادی در زمینه تولید و اشتغال/ با نقطه مطلوب فاصه زیادی داریم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: فاصله عملکرد دولت با اهداف اقتصادی در زمینه تولید و اشتغال/ با نقطه مطلوب فاصه زیادی داریم
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص عملکرد اقتصادی دولت در رابطه با شعار سال " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" اظهارداشت: تلاش هایی از سوی دولت در این زمینه صورت گرفت و اهدافی نیز تعیین شد اما دولت نتوانست در این رابطه عملکرد موفقی داشته باشد.
[

قرجه طیار، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص عملکرد اقتصادی دولت در رابطه با شعار سال " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" اظهارداشت: تلاش هایی از سوی دولت در این زمینه صورت گرفت و اهدافی نیز تعیین شد اما دولت نتوانست در این رابطه عملکرد موفقی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی ادامه داد: مجلس هم دولت را برای رسیدن به اهداف خود در زمینه تولید و اشتغال یاری و همواره کمک حال دولتی ها بوده است اما انچه که می توان گفت دولت هنوز با نقطه مطلوب یا همان رسیدن به شعار سال فاصله دارد و باید در این زمینه تمام نهادهای دولتی و بخصوص مجلس دولت را کمک کند.

,

 

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به برخی از نواقص قانونی موجود در زمینه تولید و اشتغال اظهارداشت: برخی از قوانین و مقرراتی در کشور وجود دارند که در برخی از مواقع مانع رسیدن به اهداف می شود؛ یکی از مهم ترین چالش های مجلس و دولت قانون بانکداری کشور است که باید هرچه زودتر این قانون در کشور اصلاح و قانون جدید به اجرا درآید.

,

 

,

طیار درخصوص زمان تکمیل قانون بانکداری کشور اظهارداشت: تلاش های بسیاری از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس در این باره صورت گرفته است اما باز هم جای کار دارد و امیدوارم قبل از اتمام این دوره مجلس قانون نظام بانکداری کشور در مجلس به تصویب برسد.

,

 

,

وی ادامه داد : قانون نظام بانکداری کشور ما برای حدود 40 سال گذشته است و لازم است در این قانون تغییراتی را ایجاد کنیم؛ چرا که امروز بسیاری از قوانین این نظام از رده خارج شده و حتی در جایی دست و پای تولید کشور را نیز می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه