اخبار داغ

وقتی خانم بازیگر مروج سند منحط ۲۰۳۰ در ایران می شود!

وقتی خانم بازیگر مروج سند منحط ۲۰۳۰ در ایران می شود!
همزمان با هشت مارس، نیکی کریمی، بازیگر ایرانی از طرف دفتر اقدامات منطقه ای سازمان ملل، به عنوان روشنگر اهداف توسعه پایدار این سازمان انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نیکی کریمی همزمان با روز جهانی زن، به عنوان روشنگر اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (Un SDGs Enlighter) انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این بازیگر و کارگردان سینما در سخنانی که شامگاه ۱۶ اسفند در کاخ نیاوران ایراد کرد، گفت: «در ادبیات ملل متحد، «نسل آینده» در سطحی از اولویت و اهمیت قرار دارد که در بخش‌های متعددی از اهداف توسعه پایدار به حمایت و به رسمیت شناختن حقوق آن‌ها اشاره شده است.  به طور مثال، در چهارمین هدف توسعه پایدار سازمان ملل متحد، بر حصول اطمینان از آموزش فراگیر، باکیفیت، برابر و توسعه فرصت‌های یادگیری برای همگان در تمام ادوار زندگی تاکید شده است.

,

من به عنوان روشنگر آرمان‌های توسعه پایدار، بهترین راه حصول به نتیجه را در آن می‌دانم که در یک فرآیند ادراک و مُفاهمه جهانی، همگان از اهمیت دستیابی به راه‌حل‌های بین‌المللی و منافع حاصل از آن برای نسل حاضر و آینده آگاه شوند. تنها در این حالت است که می‌توان به راه‌حل‌های عملیاتی و کارآمد با در نظر گرفتن تفاوت‌ها، ویژگی‌ها و نیازمندی‌های نسل فعلی و آینده در مناطق مختلف دست یافت.

,

در این جریان، نقش کودکان و نسل جوان بسیار حایٔز اهمیت است و موفقیت ما در آینده بستگی به میزان مشارکت دادن این نسل در ساختن آینده پایدار خواهد داشت.  نسل جوان دارای ذهنی نقاد و پرسشگر، خلاق، دارای قدرت تغییر و برقراری ارتباط و توانا در یافتن راه حل هستند. »

,

نیکی کریمی به عنوان فعال حوزه مسوولیت اجتماعی، همکاری‌های گسترده‌ای با دفتر اقدامات منطقه‌ای Global Understanding Initiatives دارد و در سال جاری از سوی این نهاد به عنوان روشنگر اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (UN SDGs Enlighter) انتخاب شد.

,

منبع:سینماپرس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه