اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» نیاز به پایش جدی دارد/ این طرح تا چند وقت دیگر در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد

طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» نیاز به پایش جدی دارد/ این طرح تا چند وقت دیگر در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در این کمیسیون باید چکش کاری شود و اجرای این طرح نیاز به پالایش جدی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عبدالله رضیان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در  در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توان گفت که طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان نمایشی است، اظهار کرد: طراحان این مجموعه افرادی هستند که می‌خواهند اعلام کنند که ما می‌خواهیم اقداماتی را انجام دهیم ولی افراد اجازه نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح برای تصویب با مشکلات جدی مواجه می‌شود، اگر در کمیسیون چکش کاری انجام شود، مشکلات زیادی برای این طرح ایجاد می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شواری اسلامی خاطرنشان کرد: این طرح باید در کمیسیون تصویب و ممکن است مواردی مطرح شود و اجرای این طرح نیاز به پالایش جدی دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که این طرح تا چند وقت دیگر در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد، بیان کرد: به اعتقاد بنده این طرح تا زمان ورود به صحن علنی مجلس سه ماه دیگر زمان می‌برد.

به گزارش بلاغ، هشت نفر از 12 نماینده استان مازندران با کلیات اجرای این طرح موافقت خود را اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه