اخبار داغ

نماینده مردم اهر و هریس؛

عملکرد یک ساله‌ کابینه روحانی را مثبت ارزیابی می‌کنم/ وزیر امور خارجه بهترین عملکرد را در بین وزرا داشت

عملکرد یک ساله‌ کابینه روحانی را مثبت ارزیابی می‌کنم/ وزیر امور خارجه بهترین عملکرد را در بین وزرا داشت
عبداللهی گفت: با وجود مشکلات عدیده در کشور دولت آقای روحانی در طول سال جاری تمام تلاش خود را برای رفع موانع به‌کار گرفت و عملکرد مطلوبی را به نمایش گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیت الله عبدالهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج در خصوص عملکرد یکساله‌ی دولت در سال 96 اظهار داشت: عملکرد یکساله‌ی دولت نسبت به شرایط موجود در کشور از نظر من خوب بوده است، هرچند که انکار نمی‌کنم که در بعضی از مسائل مشکلاتی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: اینکه انتظار داشته باشیم با این مقدار بودجه‌های تعیین شده همه‌ی کارها به موقع به نتیجه‌ی دلخواه برسد، امکان‌پذیر نیست و ممکن است نتیجه‌ی مطلوبی در این زمینه به دست نیاوریم.

,

عضو فراکسیون امید مجلس در پاسخ به این سوال که عملکرد کدام وزیر در سال 96 عملکرد مطلوب و کدام‌یک عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت، اظهار داشت: وزارت امور خارجه نسبت به بقیه وزارت خانه‌ها بهترین عملکرد را داشته‌اند زیرا در تلاش بوده‌اند که چهره‌ی واقعی ایران را به کل دنیا بشناسانند و ثابت کنند که ایران ضد تروریسم و درگیری است؛ همچنین ظریف توانست چهره‌ی زشت عربستان و آمریکا را به تمامی ملت‌ها بشناساند.

,

وی در پایان تصریح کرد: در مورد این که کدام یک از وزارت خانه‌ها بدترین عملکرد را داشته‌اند نمی‌توانم نظری بدهم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه