اخبار داغ

نشست صمیمی مسئولان پردیس با اصحاب رسانه شرق استان تهران برگزار شد

نشست صمیمی مسئولان پردیس با اصحاب رسانه شرق استان تهران برگزار شد
نشست صمیمی مسئولان شهری و شهرستانی پردیس با اصحاب رسانه شرق استان تهران از سوی ستاد نکوداشت مقام خبرنگار و گرامیداشت هفته دولت شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه پردیس خبر، این نشست به دو منظور، نخست قدردانی از رسانه های شنیداری، نوشتاری و دیداری فعال در شهر و شهرستان پردیس و همچنین تجلیل از مسئولان به سبب فرا رسیدن هفته دولت برگزار شد.
در این مراسم که در محل جلسات شهرداری پردیس برپا شد، مسئولانی نظیر مهندس حیدری فرماندار شهرستان پردیس، محمد لاله شهردار پردیس، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا عبداللهی، جناب سرهنگ رستگاری فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، مهندس جعفری شهردار بومهن، مهندس ولی پور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، مهندس بخششی رئیس شورای اسلامی شهر بومهن و دیگر مسئولان شهری  و شهرستانی حضور داشتند.
در ابتدای این نشست فرماندار شهرستان پردیس در خصوص اهمیت و جایگاه تلاش اصحاب رسانه در شهرستان، استان، کشور و همچنین سطوح بین المللی خاطرنشان کرد: باید از زحمات و تلاش های اصحاب رسانه در شرق استان تهران قدردانی کرد چراکه آنها کمک حال مسئولان در زمینه های مختلف هستند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پردیس خبر,
,
,

وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر از دولتمردان انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که باید از آنهای درس های بزرگی گرفت.
همچنین محمد لاله در ادامه این نشست ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت دو مرد بزرگ و یار امام راحل(ره) یعنی شهیدان رجایی باهنر و هفته دولت اظهار داشت: شیوه زندگی و خدمات شهیدان رجایی و باهنر به حدی خالصانه، بی ریا و بسیجی وار بود که امروز همه دولت های نظام مقدس اسلامی سبک مدیریت آن دو عزیز سفر کرده را سرلوحه راه خود قرار می دهند.
وی ادامه داد: همچنین باید از خبرنگاران فعال در حوزه شرق استان تهران و شهرستان پردیس قدردانی کرد که نسبت به تهیه اخبار صحیح و اطلاع رسانی به موقع به مردم تلاشی وافر از خود نشان می دهند.
این مقام مسئول اضافه کرد: خبرنگاران عناصری تاثیرگذار در اجرای بهتر روند امور اجرایی و خدماتی قلمداد می شوند و مجموعه شهرداری پردیس از تلاش های بی دریغ این قشر سپاسگذار است.
در ادامه نشست صمیمی مسئولان شهری و شهرستانی پردیس با اصحاب رسانه شرق استان تهران دیگر مسئولان همچون حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا عبداللهی، جناب سرهنگ رستگاری فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، مهندس جعفری شهردار بومهن، مهندس ولی پور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس هر یک درباره حوزه کاری خود به پرسش خبرنگاران پاسخ گفتند.
در پایان مراسم مذکور خبرنگاران فعال در شهرستان پردیس و شرق استان تهران هر یک با تقدیم لوح تقدیر و هدیه یابود، تجلیل شدند.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه