اخبار داغ

سردار غیب پرور در اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در خرمشهر:

باید با زبان روز،از آرمان های انقلاب و شهیدان دفاع کنیم/ ارزش زن مسلمان با حجاب، از رزمنده مجاهد خط مقدم جبهه کمتر نیست

باید با زبان روز،از آرمان های انقلاب و شهیدان دفاع کنیم/ ارزش زن مسلمان با حجاب، از رزمنده مجاهد خط مقدم جبهه کمتر نیست
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان انقلاب،گفت:امروز ارزش زن مسلمان و با حجاب، از رزمنده مجاهد خط مقدم در عملیات کربلای 4 و 5 کمتر نیست،چون این کار یک مجاهدت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر در حال برگزاری است، با اشاره به حماسه های دوران دفاع مقدس گفت: آن دوران حماسه، گنجینه ای است که علی رغم تلاش هایی که در سال های گذشته انجام شده، اما هنوز به اندازه قطره ای از این اقیانوس دلاوری و غیرت پروری، برداشت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


سردار غیب پرور افزود: دفاع از انقلاب اسلامی و دفاع از آنچه که در دوران هشت سال حماسه و ایثار اتفاق افتاد، یک عرصه مجاهدت است و آن فردی که امروز بخواهد از زبان هنر، از دوران دفاع مقدس بگوید و آن را ترسیم کند،کار آسانی انجام نداده است؛ برای مثال باید بگویم فیلم سینمایی همچون "به وقت شام" که دربرگیرنده حماسه آفرینی های شهدای مدافع حرم بود، اما دیدیم که با هجمه های زیادی روبرو شد.

,
,


رییس سازمان بسیج مستضعین با بیان اینکه هنرمندانی که جانانه و مردانه با غیرت، توام با فهم و بصیرت به عرصه دفاع می قدم می گذارند، کاری بزرگ و جاودانه را انجام می دهند، تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس، رویارویی با دشمن خبیث مانند صدام و حامیانش، هزینه هایی برای کشورمان داشت و برای دفاع از کشورمان، شهدای بسیاری را تقدیم اسلام نمودیم و امروز هم دفاع از انقلاب اسلامی هزینه بر است وباید گفت، مگر می شود فردی که لباس مجاهدت می پوشد، بگوید که هیچ هزینه ای را نمی پذیرم؟

,
,


وی با اشاره به اینکه پیام انقلاب اسلامی در برگیرنده استقلال،نشاط،آزادگی، دین مداری،استحکام ملی،انسجام اقوام،آزادگی،سرفرازی و حرکت در مدار دین خدا بود و این چنین انقلابی مثال زدنی است، افزود: همه عزت امروز ما به خاطر شهداست و امروز جلوه های دفاع از انقلاب اسلامی، گوناگون شده است و یک جلوه آن، حجاب برتر اسلامی است و من صمیمانه تشکر میکنم از خواهران بزرگوری که با حجاب اسلامی، به سرزمین شهیدان پا گذاشته اند .

,
,


وی گفت: غرب نمی خواهد که ما ارزش های غنی خود را داشته باشیم و آنها می خواهند از زن مسلمان،فقط یک کالایی بی ارزش بسازند اما اسلام عزیز، زن را در چنان مرتبه ای قرار داده است که حضرت فاطمه الزهرا(س)،یک نمونه بارز آن است.
رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: اگر شما به سرزمین نور آمدید تا از راه و سیره شهدا بهره ای بگیرید، شما استقامت،درس آموزی، الگو بودن و... را می توانید از شهبدان هدیه بگیرید و پرتلالو تر بر همه عالمیان بتابید و باید این نکته را یادآوری کنم که امروزبا توجه به تهاجم فرهنگی دشمن، ارزش زن مسلمان با حجاب، از رزمنده مجاهد خط مقدم در کربلای 4 و 5 در دوران دفاع مقدس کمتر نیست، چون این مجاهدت است.

,
,
,


سردار غیب پرور تاکید کرد: باید برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ابتکارات و ابداعات مناسبت تر را بکار ببریم و نیاز است که در شرایط فعلی، با زبان روز از انقلاب اسلامی و از آرمان های شهیدان دفاع کنیم و اگر خدایی نکرده دچار بی دقتی شویم، حاصل کار ما جز خسران چیز دیگری نخواهد بود.

,
,

انتهای پیام/ن

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه