اخبار داغ

اولتیماتوم شدید پلیس به برهم‌زنندگان آرامش

اولتیماتوم شدید پلیس به برهم‌زنندگان آرامش
فرمانده انتظامی تهران با تأکید بر این مطلب که پلیس با کسانی که نظم و امنیت شهروندان را به هم بزنند،برخورد می‌کند، گفت: اخلالگران با برخورد جدی پلیس مواجه شده و تا پایان تعطیلات مهمان پلیس خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در خصوص آماده‌باش مأموران پلیس تهران بزرگ در سه‌شنبه آخر سال اظهار داشت:‌ از امروز صبح مأموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در آماده باش کامل و صددرصد بوده و در نقاط مختلفی که از قبل  پیش‌بینی شده حضور فعال دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رئیس پلیس پایتخت, مأموران پلیس تهران ,

وی با تأکید دوباره بر این مطلب که پلیس با افرادی که بخواهند آرامش و آسایش مردم را سلب کنند برخوردی قاطع خواهد داشت، اعلام کرد: افرادی که بخواهند به واسطه صدای مهیب و انفجار مشکلات روحی، روانی و حوادث را برای مردم رقم بزنند، مطمئن باشند که با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد. 

, برخورد قاطع پلیس,

عالی‌ترین مقام انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: مأموران پلیس طبق هماهنگی که با دستگاه قضایی شده، بدون تعارف با افرادی که نظم و امنیت و آرامش پایتخت را خدشه‌دار کنند، برخورد و آنها را دستگیر کرده و تا پایان تعطیلات نوروز مهمان پلیس خواهند بود. 

, دستگاه قضایی, دستگیر , تعطیلات نوروز,

سردار رحیمی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که اگر این افراد با خودرو مخل امنیت شوند، خاطرنشان کرد: علاوه بر دستگیری این اخلال‌گران، خودروی آنها نیز توقیف و تا پایان تعطیلات در پارکینگ خواهند ماند.

, سردار رحیمی, اخلال‌گران,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه