اخبار داغ

امام جمعه سابق قاین:

احترام به خانواده شهدا یک امر ضروری و واجب است

احترام به خانواده شهدا یک امر ضروری و واجب است
آیت الله اصفهانی گفت: احترام به خانواده شهدا از طرف ما مردمی که از شهادت بازمانده ایم یک امر ضروری و واجب است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ،مراسم بزرگداشت روز شهدا امروز با حضورخانواده شهدا و مسئولین شهرستان در امام زاده زید قاین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

آیت الله اصفهانی امام جمعه سابق قاین نیز در این مراسم گفت: احترام به خانواده شهدا از طرف ما مردمی که از شهادت بازمانده ایم یک امر ضروری و واجب است .

,

وی راهیان نور را یکی از راههای زنده نگه داشتن  یاد وخاطره شهدا دانست و گفت: هرساله  جمع زیادی از مردم در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس با رشادتهای شهدا و رزمندگان ما بیشتر آشنا می شوند.

,

آیت الله اصفهانی درادامه گفت: شهدای ما با تقدیم خون خود امنیت وآسایش را برای ما به ارمغان آوردند و در حال حاضر هم باید قدر دان خانواده های این شهدا باشیم که  جگر گوشه های خود را برای دفاع از نظام وانقلاب به میدان جنگ فرستادند.

,

, ,

حجت الاسلام خداشناس رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قاین، ضمن تبریک 22اسفند سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی برتاسیس نهاد مقدس بنیاد شهید و همچنین گرامیداشت روز شهدا، خدمت بی منت به خانواده های معظم شهدا را وظیفه همه مسئولین دانست و خاطرنشان کرد: خدمت به این قشر ارزشمند در برابر از خودگذشتگی و جانفشانی شهدا کوچکترین کاری است که باید انجام دهیم.

,

 

,

در پایان این مراسم شرکت کنندگان باحضور درگلزار مطهر شهدای فرخ آباد قاین ضمن قرائت فاتحه با نثارشاخه گل به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه