اخبار داغ

دانا گزارش می دهد/

سایه سنگین علی کریمی "روی سر گرانترین مربی لیگ برتر"/ وقتی شهریار قرمزها به روزهای بحرانی سلام می‌کند

سایه سنگین علی کریمی "روی سر گرانترین مربی لیگ برتر"/ وقتی شهریار قرمزها به روزهای بحرانی سلام می‌کند
سرمربی پرسپولیس "سایه سنگین علی کریمی" را این روزها با شعار هوادران ناراضی این تیم حس می کند،حتی خود دایی هم بعد از باخت به ملوان عنوان کرده بود که هوادران ما صبر و حوصله زیادی ندارند واین ترس در او هم به وجود آمده که شاید "گران ترین مربی لیگ برتر" را در ادامه کار به نا کام بزرگ تبدیل کند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا، تیم پرسپولیس این روزها حال و روز خوبی ندارد پنج هفته از مسابقات لیگ برتر می‌گذرد و این تیم تنها پنج امتیاز کسب کرده است؛آنها پس از تساوی شب گذشته مقابل پدیده به رده دوازدهم جدول رده بندی سقوط کردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

برای پرسپولیس که امسال باید در جام باشگاهای آسیا شرکت کند و نماینده ایران در این مسابقات باشد جایگاهی که در حال حاضر در آن قرار گرفته است واقعا نگران کننده است؛سرخپوشان پایتخت در این  هفته‌ها هچ نشانه ای از یک تیم آسیایی ندارد.

,

بازیکنانی که امسال جذب پرسپولیس‌شده اند نتوانسته اند تا این جای کار برای سرخ پوشان در لیگ برتر موثر باشند،سال گذشته با حضور خلعتبری،صادقیان،مسلمان،سید جلال حسینی، که هرکدامشان توانایی عوض کردن جریان بازی را داشتند پرسپولیس مدعی قهرمانی بود اما امسال با جدایی این نفرات بازیکنانی که جذب شدند نتوانستند عصای دست دایی باشند.

,

اگر به ورودی های امسال سرخ پوشان نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم رحیمی و دایی امسال بازنده بزرگ فصل نقل و انتقالات بودند،رضا نوروزی، سوشا مکانی،طارمی ،دغدغله، هادی نوروزی و حمید علی عسگر جذب پرسپولیس شدند که هیچ کدام تا این جای کار نمایش موفقی نداشتند.

,

به نظر می‌رسد تیم دایی وابستگی زیادی به حرکات صادقیان داشت که با محرومیت او دستش خالی شد و بازیکنی که بتواند جای خالی پیام صادقیان را پرکند در این تیم وجود ندارد.

,

البته محمد نوری شاید گره گشا باشد اما این طور به نظر می‌رسد که دایی بالاجبار به نوری بازی می‌دهد آن هم به دلیل مصدومیت های پی در پی بازیکنان تیمش شاید اگر صادقیان یا رضا نورزوزی با محرومیت و مصدومت روبه رو نمی شدند به نوری به طور ثابت بازی نمی داد.

,

نتایج ضعیف سرخ پوشان در این هفته‌ها باعث شده است که هوادران این تیم از همین ابتدای فصل شعارهایی علیه دایی سر دهند،عده ای از آنها خواستار حضور علی کریمی در پرسپولیس هستند و عده ای  دیگر همچنان به حمایت از دایی می‌پردازند. به همین دلیل هم دایی بعد از توقف مقابل پدیده این مرتبه به سکوها حمله ور شد!؟

,

این دودستگی در پرسپولیس شاید زنگ خطری باشد برای دایی که "سایه سنگین علی کریمی" را این روزها با شعار هوادران ناراضی این تیم حس می کند،حتی خود او هم بعد از باخت به ملوان عنوان کرده بود که هوادران ما صبر و حوصله زیادی ندارند واین ترس در خود او هم به وجود آمده که شاید گران ترین مربی لیگ برتر را در ادامه کار به نا کام  بزرگ تبدیل شود. اتفاقی که اکنون در هفته پنجم رخ داده است و او ضعیف ترین نتایج تاریخ پرسپولیس را در لیگ گرفته است.

, که هوادران ما صبر و حوصله زیادی ندارند واین ترس در خود او هم به وجود آمده که شاید گران ترین مربی لیگ برتر را در ادامه کار به نا کام  بزرگ تبدیل شود. اتفاقی که اکنون در هفته پنجم رخ داده است و او ضعیف ترین نتایج تاریخ پرسپولیس را در لیگ گرفته است.,

به گزارش دانا، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر برابر پدیده مشهد متوقف شد تا هواداران ناراضی این تیم با شعار علیه دایی و تیمش نارضایتی خودشان را از نتایج ضعیف سرخ پوشان اعلام کنند.

, دانا،,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه