اخبار داغ

در نشست اعضای شورای شهر بهار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان مطرح شد:

اعضای شورای شهر می توانند در تشکیل شورای محلی سلامت کمک کنند

اعضای شورای شهر می توانند در تشکیل شورای محلی سلامت کمک کنند
اعضای شورای اسلامی و شهردار بهار عصر دیروز با دکتر موسوی بهار ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، در این دیدار که عصر روز گذشته انجام شد، رئیس شورای شهر بهار به نمایندگی از اعضا از تلاشها و حمایت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در خصوص پیگیری تجهیز بیمارستان، ساخت درمانگاه تخصصی، ساخت درمانگاه شماره ۲ محله قلعه تقدیر و تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

در ادامه اعضای شورا ضمن تشکر از حمایت های دکتر موسوی بهار به بیان مشکلات بهداشتی و درمانی شهر پرداختند.

,

در این نشست که دکتر به نشان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارحضور داشت؛ با اشاره به سفر مقام عالی وزارت در شهرستان از حضور هیئت همراه تشکر کرد و گفت: زیر ساختهای پروژه های درمانی طی این سالها جهش خوبی داشته است.

,

شهردار بهار نیز در این جلسه گفت: شهرداری آماده هر نوع همکاری در زمینه های مربوط به شهرداری است.

,

در ادامه  موسوی بهار با اشاره به خدمات دولت در زمینه کمک به درمان مردم طرح تحول سلامت را یکی از اقدامات شاخص دولت برشمرد و با اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت به شهرستان بهار و کبودراهنگ گفت: وزیر بهداشت در این سفر درخصوص برخی طرحهای دو شهرستان مخصوصا تخصیص اعتبار برای تجهیز بیمارستان آیت الله بهاری قول مساعد داد. 
در ادامه  موسوی ضمن تشکر از فعالیتهای خوب شورا و شهردار بهار درخواست کرد با کمک شوراها و معتمدین محل بتوان شورای محلی سلامت را در شهرها و روستاها تشکیل داد تا بتوان از این طریق آموزش های لازم در خصوص جلوگیری از ابتلا به بیماری ها را به مردم آموزش داد.

,
,

وی همچنین  قول مساعد داد تا در خصوص احداث ایستگاه هلی کوپتر و انتقال شعبه ای از دانشکده دندانپزشکی همدان به شهر بهار را پیگیری نماید.
در پایان جلسه با اهدای لوح یادبود از زحمات دکتر موسوی تقدیر به عمل آمد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه