اخبار داغ

رئیس اتحادیه شیرینی فروشان مشهد:

آغاز تحرکات بازار شب عید شیرینی و شکلات در مشهد

آغاز تحرکات بازار شب عید شیرینی و شکلات در مشهد
رئیس اتحادیه شیرینی فروشان مشهد گفت: خوشبختانه چند روزیست که شاهد آغاز تحرکات بازار شب عید شیرینی و شکلات هستیم و وضعیت نسبت به چند روز گذشته بهتر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فرزانی در گفتگو با صبح توس، ضمن اشاره به آغاز تحرکات بازار شب عید شیرینی و شکلات در مشهد، اظهار کرد: بازار شیرینی فروشی ها و قنادی ها به لطف خدا نسبت به هفته گذشته بهتر شده و بازار بهتری را نسبت به هفته قبل تجربه می کنیم و این بازار تا هفته اول عید رشد صعودی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: بازار شیرینی و قنادی ها در شب عید باستانی نوروز و اعیاد اسلامی مانند عید سعید غدیر خم، عید فطر و ولادت ائمه اطهار (ع) رونق مناسبی دارد و در این ایام دستورالعمل به تمام قنادی های سطح شهر این است که شیرینی تازه وبا کیفیت به مردم عرضه کنند.

,

 

,

رئیس اتحادیه شیرینی فروشان و قنادی های مشهد با اشاره به قیمت شیرینی ها در ایام عید، اظهار کرد: شیرینی و مقدار قیمت آن به کیفیت محصول وابسته است و هرچه کیفیت محصول بالاتر باشد، قیمت نیز به طبع آن بالاتر خواهد رفت.

,

 

,

وی ادامه داد: البته این به معنی بی نظمی و قیمت دلبخواهی شیرینی ها نیست، زیرا به عنوان مثال شیرینی با کیفیت خامه ای در تمام قنادی های سطح شهر باید با نرخ مصوب 14 هزار تومان عرضه شود و قیمت بیش از این به منزله گران فروشی است.

,

 

,

فرزانی با بیان اینکه شیرینی های با کیفیت متوسط و مواد معمولی از قیمت شش هزار تومان آغاز می شود، تاکید کرد: به همین میزان به شیرینی هایی همچون باقلوا با قیمت 18 هزار تومان نیز می رسد؛ اما آن چه اغلب مردم در ایام عید نوروز مصرف می کنند شیرینی های خشک با حد فاصل قیمت هشت تا 10 هزار تومان است.

,

 

,

وی بیان کرد: شیرینی هایی همچون شیرینی گل محمدی، شیرینی نخودی، شیرینی زبان و  شیرینی های خانگی در صدر خرید مردم هستند و بعد از آن هم عده کمی از مردم ترجیح می دهند از شیرینی های خامه ای استفاده کنند.

,

 

,

رئیس اتحادیه شیرینی فروشی ها و قنادی های مشهد با تاکید بر اینکه گشت های بازرسی اتحادیه در ایام تعطیلات بر قیمت ها نظارت می کنند، تصریح کرد: ناظران اتحادیه همواره بر کیفیت و قیمت ها در بازار نظارت و در صورت تخلف با فروشگاه مربوطه برخورد جدی می کنند.

,

 

,

وی در پایان با بیان اینکه مردم در خریدهای خود و انتخاب فروشگاه مورد نظر خود دقت کنند، اظهار کرد: مردم عزیز شیرینی های ایام عید خود را تنها از شیرینی فروشی های رسمی و معتبر دارای پروانه کسب و بهداشت تهیه کنند و از سایر فروشگاه های غیر مرتبط با قنادی خرید نکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه