اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار خبرداد:

استقرار 8 پایگاه امداد و نجات در جاده‌های سبزوار

استقرار 8 پایگاه امداد و نجات در جاده‌های سبزوار
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از استقرار هشت پایگاه امداد و نجات نوروزی همزمان با آغاز مسافرت های نورورزی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار محمد علی جباری در جمع خبرنگاران با بایان اینکه هشت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در جاده های مواصلاتی سبزوار را اندازی شده است اظهارداشت: همزمان با آغاز دور اول از مسافرت های نوروزی ظرفیت های جمعیت هلال احمر در سبزوار فعال شده و در اختیار هموطنان قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,

وی با اشاره به آغاز طرح امداد ونجات کشوری در ایام نوروز ادامه داد: طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال‌احمر سبزوار تا 15 فروردین‌ماه سال 97 برگزار می شود و برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هشت پایگاه امداد و نجات در جاده‌های این شهرستان مستقر شده‌اند.

,

جباری ثانی با اشاره به حادثه خیز بودن محور های مواصلاتی در سبزوار تصریح کرد: از این تعداد چهار پایگاه در محور سبزوار – داورزن، دو پایگاه در مسیر کمربندی سبزوار، یک پایگاه در محور سبزوار – بردسکن، یک پایگاه در محور سبزوار – خوشاب و یک پایگاه محور در محور سبزوار – نیشابور مستقرشده است.

,

وی به حضور جهادی نیروهای جمعیت هلال احمر سبزوار در پایگاه های نوروزی اشاره و تاکید کرد: در ایام نوروز 97 روزانه بیش از 40 نفر از نیروهای جمعیت هلال‌احمر در هشت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای این شهرستان به مسافران و زائران امام رضا (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

,

جباری ثانی بیان کرد: همچنین در طرح امداد و نجات نوروزی در جاده‌های سبزوار چهار دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه موتورسیکلت به فعالیت می‌پردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه