اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون برنامه وبودجه مجلس:

شعار سال97، تأکید بر تداوم خطی است که رهبری برای حمایت از اقتصاد کشور در نظر دارند/حمایت از کالای ایرانی؛ ضامن استمرار تولید، رفع بیکاری و خروج از تورم است

شعار سال97، تأکید بر تداوم خطی است که رهبری برای حمایت از اقتصاد کشور در نظر دارند/حمایت از کالای ایرانی؛ ضامن استمرار تولید، رفع بیکاری و خروج از تورم است
سخنگوی کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با بیان اینکه شعار سال جاری به نوعی تداوم خطی است که رهبر معظم انقلاب برای حمایت همه جانبه از اقتصاد و مردم سالیان سال است بر آن تأکید دارند، گفت: حمایت از کالای ایرانی؛ ضامن استمرار تولید، رفع بیکاری و خروج از تورم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا «محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با رودآور؛ با تبریک ویژه به همه مردم ایران به ویژه تویسرکانی ها به مناسبت آغازسال جدید و تقارن زیبای آن با ماه رجب و نیز تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام علی النقی الهادی(ع)، درباره شعار سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان "حمایت از کالای ایرانی"، گفت: شعار سال جاری به نوعی تداوم خطی است که رهبر معظم انقلاب برای حمایت همه جانبه از اقتصاد و مردم سالیان سال است بر آن تأکید دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

وی اظهار کرد: در چندین سال گذشته شاهد بودیم که رهبر انقلاب بر موضوع اقتصاد مقاومتی و به دنبال آن تولید و اشتغال اشاره ها، توصیه ها و تأکیدات مکرری فرمودند و در سال جاری نیز با تعیین عنوان سال با "حمایت از کالای ایرانی" به این موضوع پرداختند که حمایت از تولید داخلی به دنبالش اشتغال را به همراه می آورد.

,

سخنگوی کمیسیون برنامه وبودجه مجلس افزود: این مهم زمانی محقق می شود که محصول و کالای تولید شده توسط مردم خریداری شود و مورد استفاده قرار گیرد. 

,

مفتح تصریح کرد: عنوان سال 97 در حقیقت این مسئله را نشان می دهد که توجهات رهبر انقلاب به استمرار توجه به اقتصاد کشور است و مسیر مشخصی که می بایست برای عزت ایرانیان ادامه پیدا کند و این مهم در صورتی دست یافتنی می شود که مردم از کالای تولید شده استفاده کنند و چرخه اقتصاد به گردش دربیاید.

,

وی عنوان کرد: بدین ترتیب شاهد ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و مهمتر از همه خروج از تورم خواهیم بود، چرا که بیکاری و تورم در حال حاضر گریبان گیر اقتصاد کشور شده اند و تنها با تولید و حمایت از کالای ایرانی حل شدنی است.

,

سخنگوی کمیسیون برنامه وبودجه مجلس ادامه داد: ضامن استمرار تولید هم حمایت از کالای تولید شده ایرانی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند و حتی مشاهده می کنیم که بر خلاف سال های گذشته مردم نیز امسال مخاطب شعار سال قرار گرفته اند، چرا که باید کالا را ملت خریداری و مسئولان حمایت کنند.

,

مفتح ابراز امیدواری کرد که با تحقق هر چه بیشتر این شعار در سال جاری شاهد گام هایی بلندی در رشد تولید و در نهایت اقتصاد کشور و مهمتر رفع بیکاری و تورم باشیم.

,

وی افزود: البته "حمایت از کالای ایرانی" جزئیاتی هم دارد که به طور قطع رهبر انقلاب فردا در حرم رضوی به آن می پردازنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه