اخبار داغ

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس عنوان کرد؛

آمادگی فراکسیون اصناف مجلس در حمایت از تولید کالای ایرانی/ عرضه تولیدات داخلی به اقصی نقاط دنیا با تبیین منشور سال

آمادگی فراکسیون اصناف مجلس در حمایت از تولید کالای ایرانی/ عرضه تولیدات داخلی به اقصی نقاط دنیا با تبیین منشور سال
حسن پور گفت:فراکسیون اصناف مجلس آمادگی برای ورود به حمایت از تولید کالای ایرانی را دارد و در خصوص مبارزه با کالاهای خارجی و مبارزه بی امان در جهت فروش کالاهای ایرانی و تولید کالای ایرانی تلاش جدی مسئولین را می طلبد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در گفتگو با راه آرمان ؛ ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با اشاره به تبیین شعار سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اظهار کرد: اقدامات مناسبی با توجه به نامگذاری های سال های گذشته انجام شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به اقدام بسیار به موقع مجلس شورای اسلامی در زمینه حمایت از تولید ملی و صادرات تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در این رابطه 1500 میلیارد برای جوایز صادراتی پیش بینی کرده است.

,

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطلب فوق ابراز کرد:این مسئله به این معنا است که تولید کالای ایرانی و عرضه آن به اقصی نقاط دنیا با توجه به تبیین منشور سال توسط مقام معظم رهبری نسبت به سال های گذشته نمره بهتری را دریافت کند.

,

حسن پور ادامه داد: برهمین اساس با آمادگی بیشتری به استقبال سال جاری به حول و قوه الهی خواهیم رفت.

,

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 1397 پیش بینی حمایت از تولید ملی و صادر کنندگان را داشته است، عنوان کرد: منظور از جوایز صادراتی، رونق تولید و اشتغال،رونق کالای ایرانی یعنی برند شدن کالاهای ایرانی نه تنها برای کشور بلکه برای کشورهای هدف مخصوصا کشورهای منطقه با توجه به آمادگی از گذشته بوده می باشد.

,

حسن پور افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت مردم از کار و کارآفرینی در کشور، یقین داریم امسال سالی پر از خیر، برکت و همراه با موفقیت در جهت حمایت از تولیدات داخلی برای همه ملت ایران خواهد بود .

,

رئیس فراکسیون اصناف مجلس  در پایان خاطر نشان کرد: این فراکسیون آمادگی برای ورود به حمایت از تولید کالای ایرانی را دارد و در خصوص مبارزه با کالاهای خارجی و مبارزه بی امان در جهت فروش کالاهای ایرانی و تولید کالای ایرانی تلاش جدی مسئولین را می طلبد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه