اخبار داغ

شهرداراردستان:

بودجه شهرداری اردستان ۲۳۰درصد رشد داشته است

بودجه شهرداری اردستان ۲۳۰درصد رشد داشته است
شهردار اردستان، گفت: ۱۳میلیارد و ۲۸۰میلیون تومان برای بودجه سال ۹۷ شهرداری اردستان مصوب شده که نسبت به سال گذشته ۲۳۰ درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محسن حیدری در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: اجرای طرح بازآفرینی شهری به عنوان یک فرایند جامع موجب ارتقاء زندگی مردم خواهد شد و به همین منظور 21 طرح تصویب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

وی افزود: اجرای مرحله نخست بازآفرینی اطراف مسجد جامع، قنات دو طبقه، مسجد ملا یعقوب، مسجد خسرو، بازار و مسجد امام حسن مجتبی (ع) اردستان با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال برای سال آینده در دستور کار قرار دارد.

,

شهردار اردستان گفت: 13میلیارد و 280میلیون تومان برای بودجه سال 97 شهرداری اردستان مصوب شده که نسبت به سال گذشته 230 درصد رشد داشته است.

,

حیدری با بیان اینکه در بودجه سال آینده 26درصد بودجه به بخش جاری و 74 درصد به بخش عمرانی اختصاص یافته است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت حوزه عمرانی، بودجه عمرانی را در سال آینده افزایش داده‌ایم.

,

وی تاکید کرد: آسفالت باند دوم بلوار یادگار امام و خیابان های شهرک کاوه و زیر سازی و جدول گذاری خیابان  آیت الله هاشمی رفسنجانی در دستور کار بوده تا این طرح ها در صورتی که بودجه سال آینده تخصیص اعتبار شود در دستور کار قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه