اخبار داغ

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

حمایت از کالای ایرانی مصداق اقتصاد مقاومتی است/ضرورت زمینه سازی دولت برای رشد تولیدات داخلی

حمایت از کالای ایرانی مصداق اقتصاد مقاومتی است/ضرورت زمینه سازی دولت برای رشد تولیدات داخلی
حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار گفت:تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی ارتباط معنی داری با اقتصاد مقاومتی دارد؛یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی این است که باید صاحبان تولیدات داخلی را حمایت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد بهرامی خوشکار نماینده مردم کرمان در مجلس خبرنگان رهبری در گفتگو با ناب نیوز ؛ ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید با اشاره به تبیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد:مقام معظم رهبری مانند سال های پیشین امسال را هم در راستای مسائل اقتصادی کشور به نام«حمایت از کالای ایرانی» اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز , ناب نیوز ,

وی ادامه داد:بیان این نکته لازم است که هدف رهبر فرزانه انقلاب از نامگذاری سال ها؛ بیان یک نام بدون مهم نیست، بلکه مسئله مورد نظر ایشان این است که هر سال عنوان سال را تحقق بخشیم و معنی شعار سال  را در فضای بیرون عملی کنیم.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تولید ملی به معنای بکار گرفتن تمام استعدادهای بالقوه در جهت فعلیت بخشیدن به توانایی‌های داخل می باشد، عنوان کرد: ملتی که به خود تکیه کند هرگز اسیر بیگانه نمی شود و تار و پود ملتی که  وابسته به دیگران است مانند تار و پود عنکبوت است؛ زود از هم می‌پاشد اما اگر ملت ایران متکی به خود باشد هیچ زمانی توسط هیچ شخص یا اتفاقی از بین نخواهد رفت.

,

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار ادامه داد:تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی ارتباط معنی داری با اقتصاد مقاومتی دارد؛یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی این است که باید صاحبان تولیدات داخلی را حمایت کرد.

,

این مقام مسئول افزود: به مردم توصیه کنیم که از کالای داخلی استفاده کنند؛در این صورت است که وابستگی ما به تولیدات خارجی کاهش خواهد یافت و در این شرایط است که رفاه و آسایش را مدیون دست اندرکاران،مهندسان و دانشمندان  کشور خودمان خواهیم بود.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: تولید ملی و حمایت از کالاهای ایرانی و داخلی زمانی محقق می شود که دولت و مدیران کوشش خود را صرف تولیدات داخلی کرده و زمینه رشد استعداد ایرانی در مراکز آموزش و پرورش،دانشگاه ها و موسسات داخلی را مهیا کنند .

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه