اخبار داغ

بمناسبت سالروز آسمانی شدن شهید علیزاده؛

سردار باوفای رهبری را بهتر بشناسید/به خدا قسم اگر همه ما قطعه قطعه شویم،مرزها را محکم تر می بندیم

سردار باوفای رهبری را بهتر بشناسید/به خدا قسم اگر همه ما قطعه قطعه شویم،مرزها را محکم تر می بندیم
سردار شهید علیزاده یار امام خامنه ای در سال 1337 و در روستای القچین دیده به جهان گشود و چند ماه پس از ورودش به سپاه، برای سرکوبی غائله ضد انقلاب راهی غرب کشور شد و سرانجام در تاریخ 2فروردین سال1361 در جبهه شوش به درجه شهادت نایل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چرام،سردار شهید علیزاده یار امام خامنه ای در سال 1337 و در روستای القچین دیده به جهان گشود و چند ماه پس از ورودش به سپاه، برای سرکوبی غائله ضد انقلاب راهی غرب کشور شد و سرانجام در تاریخ 2فروردین سال1361 در جبهه شوش به درجه شهادت نایل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  چرام,

 

,

فرازی از زندگی نامه شهید:

,

شهید در سال 1337 در روستای القچین از خانواده ای فقیر و کشاورز دیده به جهان گشود؛ وی توانست تا سال سوم هنرستان به تحصیلات حود ادامه داد و به امام عشق می ورزید.

,

 

,

هنوز چند ماه از ورودش به سپاه نگذشته بود که برای سرکوبی غائله ضد انقلاب راهی غرب کشور شد و سرانجام در تاریخ 2فروردین1361 در جبهه شوش به درجه شهادت نایل آمد.

,

 

,

وصیتنامه پاسدار شهید امیر علیزاده 

,

 بسم الله الرحمن الرحیم

,

برای پنجمین بار کوله پشتی خود را برمی دارم و روانه خوزستان می شوم؛کوله پشتی پر از عشق و علاقه به کربلاهای سوسنگرد و کربلای بستان  با تمام نیرو و قدرت برای خدا و سرکوب ضد انقلاب با شنیدن پیام عملیات خوزستان، خودم را یافتم و بلافاصله به خوزستان با چند تن از برادران روانه شدیم تا به ندای( هل من ناصر ینصرنی) حسین (ع)زمان لبیک بگوییم .

,

, ,

 تا این لحظه که به جبهه می روم، فقط برای رضای خداوند می روم و خدایا تو را به بدنهای قطعه قطعه شهیدان خوزستان قسم می دهم که مرا از شر نفس شیطانی نجات دهی تا این لحظه که می خواهم در مقابل مزدوران عراقی قرار بگیرم ،اگر همه فرزندان ما در خوزستان قطعه قطعه شوند ،عقب نشینی نخواهم کرد.

,

 با شما خواهران و برادرانی که در اینجا گرد آمدید مژده می دهم که همه برادران ارتشی و پاسدار تا آخرین قطره جان و خون خود می تازیم تا منطقه اشغالی را آزاد سازیم.

,

برادران من در سوگ شهیدان نشسته اند و ما تا آخرین نفس و آخرین فشنگ می جنگیم و سربازان مزدور عراقی را اگر بخواهند تسلیم بشوند،به رگبار گلوله می بندیم و باید به آنها و تمام ابر قدرتها و ابر جنایتکاران بفهمانیم که پاسداران جان بر کف اسلام و قرآن در این لحظه که دست را روی ماشه تفنگ می گذارند تا ایران آزاد شود.

,

 

,

کشور را به دست مزدوران نخواهیم داد و به برادران مژده می دهیم همه ما که امشب آماده و دست روی ماشه می گذاریم و به هیچ وجه به مزدوران عراقی رحم نمی کنیم .

,

 

,

به علت اینکه سربازان  مزدوری که چهارده ماه است زیر توپ و تانک است و اتمام حجت به آنها هم شده است، به هیچ وجه به آنها هم که در راه تسلیم را پیش می گیرند به رگبار می بندیم و به شما برادران اخطار می کنیم که حزب الله را هر چه بیشتر در شهر شهید پرور گچساران مستحکم شود، اقدام هر گونه عمل ضد انقلاب را دفع و خنثی میکند.

,

 

,

هشدار من به منافقین خلق گچساران و برادران عزیز چرا فکر خودتان رادر اختیار عده ای فرصت طلب و خائن گذاشته اید؟مگر هنوز می خواهید رجوی را برگردانید تا در ایران حکومت کنند؟به خدا قسم اگر همه ما قطعه قطعه شویم مرزها را محکم می بندیم و اختیار هر گونه وارد شدن و فراریان ابرجنایتکار را به هیچ وجه شایسته نمی دانیم.

,

 

,

 من از تمام عموها و اقوام عزیزم خواهش می کنم که مرا ببخشند که از شما خداحافظی نکردم .برای خدا مرا ببخشید و سلام زیاد می رسانم برای همسرم که اگر شهید شدم،بداند در راه خدا است و هیچ گونه نگرانی به خودت راه ندهی و تو را به خدای بزرگ می سپارم و در ضمن اگر انشاءالله فرزندی متولد شد، آن را برای خدا و در راه خدا بزرگ کنید و نگذارید بی بند و بار بزرگ شود.از شما تقاضا دارم که حتماً او را حزب الهی تربیت کنید.

,

امیر علیزاده

,


لازم به ذکر است که شهید این وصیت نامه را در موقع رفتن به جبهه بستان نوشته است. 

,
,
 
,
 
,
, ,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه