اخبار داغ

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود:

با تصویب رشته های جدید تعدیل نیرو نخواهیم داشت

با تصویب رشته های جدید تعدیل نیرو نخواهیم داشت
دکتر رسول نظری گفت: امیدواریم با تصویب رشته های جدید برای دانشگاه آزاد واحد هشترود تعدیل نیروئی نداشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، رسول نظری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پیک هشترود گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و علیرغم مسکوت مانده چند ساله توانستیم یک رشته پرمتقاضی در مقطع کارشناسی ناپیوسته با نام برق قدرت را برای واحد هشترود تصویب کنیم. مقطع کاردانی این رشته در دانشگاه فعال بود اما فارغ التحصیلان آن برای ادامه تحصیل به مراکز دیگر مراجعه می کردند که این مشکل حل شده و از مهر ما جدب دانشجو در این رشته را خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پیک هشترود,

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود در مورد رشته های ارشد نیز افزود: پیگیری های لازم صورت گرفته و پرونده ما هم در وزارتخانه باز است و تقاضای خود را در رشته های حقوق، حسابداری و معماری را داداه ایم.

,

وی در مورد علل تاخیر در معرفی رئیس جدید برای این واحد نیز گفت: فرد مورد نظر معرفی شده و از منطقه نیز تائیدیه گرفته شده و فقط منتظر سازمان مرکزی هستیم تا معارفه رسمی صورت گیرد. پروسه معرفی رئیس زمانبر است و این بخاطر انجام استعلامات از ادارات مختلف برای فرد مذکور است.

,

نظری ادامه داد: اگرچه نبود یک مدیر تمام وقت در این واحد بی تاثیر نیست اما شواهد حاکی از آن است که هم به لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری پیشرفت های قابل توجهی داشته ایم و امروز دیگر شایعه پیوستن این واحد به سایر مراکز نیز نیست و این واقعیت به مسئولان منطقه گفته شده که شهرهای هشترود و چاراویماق به یک واحد نیاز دارند.

,

سرپرست دانشگاه آزاد هشترود تاکید کرد: اگرچه بنده هم تمایلی به فعالیت به عنوان سرپرست در دو واحد را ندارم اما بخاطر تعلق خاطری که نسبت به هشترود و مردم آن دارم با علاقه نسبت به این واحد وقت می گذارم و در این راه کارمندان و اعضای هیئت علمی نیز همراه من هستند. اما امیدوارم مدیر موفق دیگری به این واحد معرفی شود و ما هم مشتاقانه از وی استقبال می کنیم.

,

وی در مورد وضعیت دانشجوئی این واحد نیز اظهار کرد: 25 رشته مقطع در این واحد فعال هستند و در کل 670 نفر دانشجو در دانشگاه آزاد و سما واحد هشترود مشغول به تحصیل هستند. برای سالتحصیلی جدید هم امیدوار هستیم 200 نفر نیز ثبت نامی جدید داشته باشیم.

,

نظری در مورد وضعیت نیروی انسانی این واحد نیز گفت: علیرغم اینکه 7 نیروی مازاد داشتیم اما بر اساس رایزنی های انجام گرفته بخاطر سوابق بدون مجوز برخی از کامندان ما زیاد بود اما با وجود مشکلات بسیار، قول گرفتیم تا چند سال آتی تعدیل نیرو نداشته باشیم تا بتوانیم با تصویب رشته های جدید زمینه رسمی شدن آنها را نیز فراهم کنیم. همچنین از بین این نفرات نیز برای 2 نفر مجوز گرفته اند.

,

وی در آخر با تبریک هفته دولت ادامه داد: امیدواریم روز به روز در سایه تلاش مسئولان نظام شاهد توسعه کشور مخصوصا در زمینه های علمی باشیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه