اخبار داغ

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی:

چرخ های مملکت بدون حمایت از محصولات داخلی نمی چرخد/فراهم آوردن بستر کارآفرینی جهت حمایت از تولید داخلی

چرخ های مملکت بدون حمایت از محصولات داخلی نمی چرخد/فراهم آوردن بستر کارآفرینی جهت حمایت از تولید داخلی
کمالی پور گفت:ما باید متکی به خودمان باشیم تا بتوانیم چرخه های مملکت را بچرخانیم و این امر محقق نمی شود مگر اینکه از محصولات خود حمایت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان ؛ ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید و با اشاره به تبیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با نام«حمایت از کالای ایرانی» اظهار کرد: به منظور تحقق شعار سال گذشته توفیقاتی داشتیم و هم به آن نتیجه مثبتی که مد نظر بود نرسیده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان, راه آرمان,

این مقام مسئول تصریح کرد: در سخنان مقام معظم رهبری ملموس بود و در این زمینه به آن اشاره شد،اما آن چیزی که می توانست نتیجه شعار سال 96 باشد که در زمینه اقتصادی به مرزی از خود کفایی برسیم؛ خیلی موثر نبوده ایم.

,

وی با تأکید بر اینکه رهبر فرزانه انقلاب به کرات در خصوص مسائل اقتصادی و هجمه هایی که بر کشور وارد می شوند؛سخن گفته اند،عنوان کرد: بر همین اساس ما باید متکی به خودمان باشیم تا بتوانیم چرخه های مملکت را بچرخانیم و این امر محقق نمی شود مگر اینکه از محصولات خود حمایت کنیم.

,

کمالی پور با اشاره به مطالب فوق ادامه داد:تحقق به این امر جنبه های متعددی دارد؛کسی که قصد تولید دارد باید به کیفیت سازی بپردازد و با وجود تولیدات داخل نباید محصول مشابه خارجی را وارد کنیم.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در نهایت باید به سمت و سویی برویم که کلیه مایحتاج خود را به دست متخصصین کشورمان ساخته،اعتبار سنجی و کیفیت دهی شود و این مسائل زمانی محقق می شود که ما بستر را برای کار آفرینی فراهم کنیم.

,

نماینده مردم جیرفت و عبنرآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در امر ورود کالاهای خارجی و قاچاق  باید مبارزه جدی داشته باشیم که یکی از راهها به این منظور حمایت از کالای داخلی است.

,

وی با بیان اینکه خلاء قانونی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در مجلس برطرف خواهیم کرد؛ گفت: باید مرزها را بر ورود کالاهای خارجی ببندیم و در تحقق این امر همگان باید همکاری داشته باشند.

,

کمالی پور ادامه داد:اگر تاریخ بسیاری از کشورها  مانند هند را مطالعه کنیم ، مشاهده می کنیم که شرایط آن ها خیلی بدتر از برخی کشورها بوده است ولی اکنون با محصولات و تولید خودشان و حمایت مردم کشور خود  در جهان مطرح هستند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دشمنی کشورهای دیگر نسبت به ایران راهی نداریم جز اینکه خودمان به فکر اقتصاد کشور خود باشیم و دست به زانوی خود بلند شویم این امیدواری زیاد است و مردم هم می دانند باید خودشان فکری کنند تا در تحقق شعار سال به نتیجه مطلوب برسیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه