اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس:

"حمایت از کالای ایرانی" یک تکلیف ملی است/ "خودباوری ملی" لازمه تحقق شعار سال است

"حمایت از کالای ایرانی" یک تکلیف ملی است/ "خودباوری ملی" لازمه تحقق شعار سال است
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "حمایت از کالای ایرانی" یک تکلیف ملی است، گفت: لازمه تحقق شعار سال ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی در ملت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا کاتب عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مرآت درخصوص نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "حمایت از کالاهای ایرانی"، گفت: لازمه تحقق شعار سال ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی در ملت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه تولید کنندگان باید کیفیت کالاها مدنظرشان باشد، افزود: تقویت تولید ملی  نیازمند استفاده مردم از کالای داخلی و کاهش مصرف کالای خارجی است.

,

وی با بیان اینکه جلوگیری از قاچاق کالا نیز می تواند در تحقق شعار سال نقش بسزایی داشته باشد، اظهار کرد: اگر ملت ایران  از کالای مصرف خارجی نکنند خود به خود واردات و قاچاق نیز کاهش پیدا می کند و موجب رونق تولید و افزایش اشتغال می شود.

,

کاتب با اشاره به اینکه فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را یک تکلیف ملی بدانیم، گفت: با فرهنگ سازی در سطح جامعه کالاهای ایرانی می توانند با کیفیت بالاتر و قدرت رقابت بیشتری در دنیا عرضه شوند.

,

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال نیاز به قانون نداریم و قانون های مورد نیاز موجود است، اظهار کرد: باید با تشدید نظارت ها روند اجرا کنترل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه