اخبار داغ

سردار نقدی در پی پیروزی بزرگ مردم غزه:

ارتش اسرائیل در جبهه جنگی به مساحت نصف نظرآباد استان البرز ناکام ماند

ارتش اسرائیل در جبهه جنگی به مساحت نصف نظرآباد استان البرز ناکام ماند
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ارتش اسرائیل چهارمین ارتش مجهز دنیاست؛ اما چهل روز است در غزه‌ای که مساحت آن نصف شهرستان نظرآباد است، در برابر مقاومت مردم غزه ناکام مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در هیئت عاشقان ولایت شهرستان نظرآباد استان البرز، ضمن اشاره به پیشرفت چشمگیر کشور در زمینه های علمی، فناوری، سیاسی و ... وضعیت کشور را با قبل از پیروزی انقلاب مقایسه کرد و گفت: این پیروزی‌ها حاصل مقاومت و ایستادگی ملت قهرمان ایران به خصوص ایثار و گذشت شهداست که وضعیت کشور را از حالتی عقب مانده و وابسته، به وضعیتی ممتاز و عزتمند مبدل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

نقدی از فعالیت‌های دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران با استفاده از همه توان و روش ها از جمله حمله بی ثمر نظامی و عرصه فرهنگی سخن گفت و تصریح کرد: دشمن در این عرصه به ویژه با استفاده از ابزار ماهواره و برنامه های فاسد شبکه های ماهواره‌ای و ترویج اعتیاد به خصوص در بین جوانان و ایجاد تفرقه و راه انداختن جنگ های فرقه ای تلاش می کند و امروز ملت ما باید هوشیار تر از همیشه در عرصه جنگ فرهنگی با دشمن مبارزه کند.

,

وی با تاکید بر وسعت جبهه دشمن علیه اسلام و جریان مقاومت علیه ظلم و استکبار به جنایت های رژیم اسرائیل کودک کش اشاره و در رابطه با جنگ غزه تصریح کرد: اسرائیل در جنگی که در جبهه‌ای به مساحت نصف شهرستان نظرآباد، ناکام مانده است.

,

رییس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص نشانه های عقب ماندگی و محرومیت های رفاهی قبل از انقلاب تاکید کرد: حلبی آبادها را در جنوب تهران به یاد آورید. آن دوران که وضعیت بهداشت اسفبار بود و مسئولان کشور به لحاظ عدم اعتبار سیاسی، پایین بودن کیفیت آموزشی در دانشگاه های کشور و عدم ابتکار عمل، مجبور شدند کادر پزشکی مورد نیاز را از کشورهای هند و بنگلادش تأمین کند.

,

وی با اشاره به جانفشانی هفت هزار شهید زن در کشور و تلاش برای اکرام و رساندن جایگاه زن به مقام اصلی اش، افزود: در گذشته حدود 80 درصد زنان ایرانی بی سواد بودند اما امروزه دو میلیون دانشجوی خانم و 10 هزار استاد زن، ثمره انقلاب و خون شهدا و نتیجه ثبات اجتماعی و سیاسی در کشور است.

,

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به قدرت دفاعی امروز ایران در جهان و مقایسه آن با دوران قبل از انقلاب خاطرنشان کرد: وجود 12 فروند هواپیمای قاره پیمای 747 مخصوص حمل بار که قابلیت حمل تانک را دارد، نشان دهنده وابستگی ما به آمریکا در گذشته بوده است، چرا که این هواپیماها برای انتقال تجهیزات و ادوات سنگین به آمریکا جهت انجام تعمیرات در اختیار ایران گذاشته شده بود و مستشاران نظامی آمریکایی حتی اجازه باز کردن یک پیچ هواپیما را هم به متخصصان ایرانی نمی دادند.

,

وی با بیان اینکه مقاومت مردم ایران در طول مبارزات انقلاب و جنگ تحمیلی تبدیل به الگویی بی نظیر برای مردم لبنان و فلسطین شده است، اظهار داشت: ارتش اسرائیل چهارمین ارتش مجهز دنیاست؛ اما چهل روز است در غزه ای که مساحت آن نصف شهرستان نظرآباد است، در برابر مقاومت مردم غزه ناکام مانده است. این مقاومت و موفقیت ها محصول تأسی به اسوه های ایثار و از خود گذشتگی شهدا و مقاومت رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس است. امروز این میراث گرانبها و دستاورد عظیم به دنیا صادر شده است.

,

نقدی با اشاره به ناکامی دشمن در جنگ سخت و تلاش برای سست کردن پایه های اعتقادی جوانان، عنوان کرد: امروز 166 شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه نظام راه اندازی کرده اند که بودجه و هزینه برخی از آنها با بودجه کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برابری می کند. تأسیس شبکه های فارسی زبان خبری و ده ها شبکه ماهواره ای دیگر نیز مأموریتی برای براندازی نظام ایران اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه حتی مردم انگلستان هم به ماهیت فاسد، تفرقه افکن و دروغ پراکن شبکه بی بی سی پی برده‌اند، اظهار داشت: مردم انگلیس به همین علت بر علیه دروغ های این شبکه تظاهرات به راه انداختند، چون در جریان جنایات اسرائیل کودک کش و مقاومت مردم غزه دریافتند این شبکه و امثال آن اخبار غزه را برعکس و با چاشنی دروغ تحویل ملت ها می دهند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین هدف از راه اندازی و اداره شبکه های فاسد اینترنتی و ماهواره ای را به ذلت کشیدن ملت ها دانست و تصریح کرد: پس از نظرسنجی از مخاطبان شبکه های ماهواره مشخص شد، فقط پنج درصد مخاطبان از این رسانه، استفاده علمی می کنند. طی همین تحقیقات مشخص شد مخاطبان به طور معمول روزانه چهار ساعت از وقت خود را درگیر برنامه ها و فیلم های غیر اخلاقی پخش شده از این شبکه ها کرده اند.

,

وی با تصریح به اینکه تماشای فیلم های غیر اخلاقی باعث بروز بلوغ زودرس کودکان، بی اعتمادی همسران به یکدیگر و افزایش آمار طلاق در جامعه است، خاطر نشان کرد: امروز اروپا به بزرگترین بلای تاریخ مبتلاست و آن بلا نابودی نسل شان است. رشد منفی جمعیت در اروپا بخاطر بی بند و باری، فساد اخلاقی و همجنس بازی و رویکرد روابط جنسی صرفا مبتنی بر شهوت، باعث رکود نرخ رشد جمعیتی در اروپا شده است.

,

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان جمله ای از امام (ره) که فرمود: «مسئله مواد مخدر یک توطئه استکباری است» ادامه داد: نابود کردن تقوی، ایمان و معنویت جوانان و مردم با ابزار اعتیاد، تصمیم پلید دشمن است. آنها درصدد قطع و انحراف نیروی جوان از انقلاب هستند و برای این کار از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند. گواه این جمله وارد کردن انواع مواد مخدر و توزیع آن میان مردم ایران به ارزش دو صدم قیمت واقعی آن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه