اخبار داغ

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

تامین مطالبات مردمی در جلسات شورای شهر

تامین مطالبات مردمی در جلسات شورای شهر
عضو شورای شهر مشهد گفت: هیئت رئیسه کنونی، انسجام اعضای شورای شهر را به خوبی حفظ کرده است و توانسته بخشی از مطالبات مردمی در جلسات شورای شهر را برآورده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از مشهدپیام، محمدسهیلی، عضو شورای شهر مشهد در خصوص انتخابات آینده شورای شهر با بیان اینکه طبق قانون هرساله انتخابات درون سازمانی شورای شهر مشهد برگزار می شود گفت: در انتخابات هفته آینده نائب رئیس دوم و ناظر نیز به هیئت رئیسه شورای شهر مشهد اضافه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, مشهدپیام,

وی افزود: هیئت رئیسه کنونی انسجام اعضای شورای شهر را به خوبی حفظ کرده است و توانسته بخشی از مطالبات مردمی در جلسات شورای شهر را برآورده کند.

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد بیان کرد: هیئت رئیسه آینده شورای شهر باید در موضوعات برنامه ریزی های داخلی و هدفمندکردن موضوعات قابل بحث در شورا قویتر ظاهر شود تا بتوانیم بخشی از مشکلات را حل نماییم.

,

سهیلی از حضورش در کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد و تصریح کرد: اگر امکان حضور در کمیسیون فرهنگی شورای شهر وجود داشت در این کمیسیون نیز حضور پیدا خواهم کرد.

,

وی در خصوص کاندیداهای ریاست شورای شهر نیز گفت: آقای سرویها که ریاست کنونی شورا برعهده دارند یکی از نامزدهای قطعی خواهند بود و نفر دوم نیز به احتمال زیاد از اعضای کنونی هیئت رئیسه خواهد بود.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه