اخبار داغ

رئیس شورای تامین شهرستان سبزوار:

شهرستان سبزوار ظرفیت ها و توانمندیهای بالایی دارد

شهرستان سبزوار ظرفیت ها و توانمندیهای بالایی دارد
رئیس شورای تامین شهرستان سبزوار گفت : شهرستان سبزوار ظرفیت ها و توانمندیهای بالایی دارد ،بنا به دستور معاون اول رئیس جمهور منطقه ویژه اقتصادی سبزوار ایجاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از صبح توس ، احمد برادران رئیس شورای تامین شهرستان سبزوار صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان سبزوار اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای نشان دادن خدمات دولت به مردم است، این دولت توانسته عملکرد موفقی داشته باشد و در حوزه هایی چون سیاست خارجی و کنترل اقتصادی و مهار رشد تورم  با موفقیت عمل کند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, صبح توس ,

وی افزود: دولت در برنامه خود توجه ویژه ای به توسعه فرهنگی و اقتصادی کشور دارد و در جهت کسب رضایت مردم و مرتفع ساختن مشکلات در کشور تلاش می کند .

,

برادران با اشاره به موقعیت جغرافیایی سبزوار خاطرنشان کرد: شهرستان سبزوار ظرفیت ها و توانمندیهای بالایی دارد، این شهرستان می تواند نقش مهمی در زمینه تعاملات اقتصادی با کشور های همسایه ایفا کند.

,

رئیس شورای تامین شهرستان سبزوار تصریح کرد: این شهرستان زیرساخت های  لازم در توسعه اقتصادی را داراست، فرودگاه ،جاده و خطوط ریلی ظرفیت های خوبی است که می تواند مورد بهره برداری قرار بگیرد.

,

وی ادامه داد: در حال حاضر در حال پیگیری دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سبزوار هستیم.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه