اخبار داغ

پاکدشت

وقف منزل مسکونی به نیت اسکان عروس و داماد

وقف منزل مسکونی به نیت اسکان عروس و داماد
مسئول فرهنگی اوقاف پاکدشت از وقف یک باب منزل مسکونی در خیمه معرفت امامزاده طالب (ع) با هدف اسکان عروس و داماد توسط یک بانوی خیراندیش خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی خاش با اشاره به وقف جدید صورت گرفته مصادف با میلاد امیرالمومنین (ع)، گفت: خانم مریم داووی‌منش با حضور در خیمه معرفت امامزاده طالب (ع) منزل مسکونی خود را با هدف اسکان عروس و داماد به مدت ۳ سال وقف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: این واقفه خیراندیش با هدف تسهیل در امر ازدواج، منزل مسکونی خود را هدف اسکان عروس و داماد‌هایی که در هزینه مسکن با مشکل مواجه هستند، به مدت ۳ سال در اختیار این عزیزان قرار می‌دهد و برای اینکه واحد مسکونی برای سکونت زوج بعدی در وضعیت مطلوبی قرار گیرد، از عروس‌ها و داماد‌ها درخواست دارد که وضعیت ظاهری و امکانات واحد مسکونی را در حد مطلوب نگهداری کنند.

مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاکدشت با بیان اینکه استقبال خوبی از برنامه‌های ترویجی وقف در خیمه‌های معرفت از سوی مردم این شهرستان گفت: خوشبختانه مردم به دنبال کسب آگاهی بیشتر هستند و به همین دلیل پرسش و پاسخ در خیمه‌های معرفت این شهرستان به وضوح قابل مشاهده است.

وی اظهار داشت: بر اساس همین تفحص و کنجکاوی، مردم از وقف و شرایط آن اطلاع یافته و به حمدالله بازخورد‌های خوبی نیز تا کنون داشته‌ایم.
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه