اخبار داغ

در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال صورت گرفت

فروشگاه مجازی محصولات فرهنگی «سینمامارکت» رونمایی شد

فروشگاه مجازی محصولات فرهنگی «سینمامارکت» رونمایی شد
در چهارمین روز از نمایشکاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی از سامانه مجازی محصولات فرهنگی «سینما مارکت» که به عرضه فیلم‌های مستند و دیگر کالاهای فرهنگی می‌پردازد، رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، عصر روز گذشته ۴ شهریور ماه و در حاشیه چهارمین روز از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی فروشگاه مجازی محصولات فرهنگی «سینمامارکت» رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, «سینمامارکت», سینمامارکت,

 

,

بنابراین گزارش، موسسه سفیرفیلم، خانه مستند انقلاب اسلامی و موسسه فرهنگی نجوای زلال هنر، بانیان اصلی این فروشگاه آنلاین به آدرس cinemamarket.ir هستند که در راستای حمایت و تشکیل‌ شبکه فروش محصولات رسانه‌ای فرهنگی اقدام به راه‌اندازی کردند.

, cinemamarket.ir,

 

,

محمد ارژنگ، مدیر فروش «سینمامارکت» در حاشیه مراسم رونمایی این فروشگاه در غرفه سفیرفیلم درخصوص «سینمامارکت» گفت: «سینمامارکت» حاصل همکاری سه موسسه سفیرفیلم، خانه مستند و زلال هنر است و در گام اول آثار این موسسات به فروش می‌رسد. البته آثار موسسات دیگر نیز به مرور به لیست محصولات اضافه خواهد شد.

,

 

,

ارژنگ خاطرنشان کرد: فروش محصولات این فروشگاه در قدم اول با مستند شروع شده است، اما در ادامه وارد قالب‌های متنوع دیگری نظیر سینمایی، داستانی، انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای و… خواهیم شد.

,

400

, 400,

وی ویژگی اصلی این فروشگاه آنلاین را برخورداری از دو شیوه متفاوت خرید محصول از طریق «خرید پستی» و «خرید لینک دانلود امن و غیرقابل‌ کپی» عنوان کرد و افزود: با این اقدام شاهد کاهش چشمگیر هزینه‌های زیرساختی، امکان سودرسانی بیشتر به تولیدکنندگان و تسهیل پروسه خرید برای مشتریان خواهیم بود.

,

 

,

ارژنگ ویژگی‌های دیگر این فروشگاه اینترنتی را تنوع موضوعی بالا نظیر استکبار ستیزی، شهدای هسته ای، اقتصاد مقاومتی، اردوهای جهادی، دفاع مقدس، حجاب، اهل‌ بیت، سبک زندگی، جهان اسلام، غرب، نقد جریان روشنفکری، بحران جمعیت، آسیب‌های اجتماعی و … عنوان کرد.

,

600

, 600,

 

,

وی محصولات عرضه شده در این فروشگاه را برخوردار از کیفیت نسبی هنری و محتوایی دانست و گفت: در «سینمامارکت» آثار جدید و پخش‌نشده‌ای نظیر مالکیه، در قلب برف، گزارش یک معجزه، رودیون، درباره غرب و برترین مستندهای تولیدشده در سال‌های اخیر همچون نبرد خاموش، مصاف به فروش می‌رسد.

,

 

,

مدیر فروش «سینمامارکت» با دعوت از سایر تولیدکنندکان محصولات سمعی- بصری برای شرکت در شبکه فروش اینترنتی محصولات فرهنگی، بیان داشت: گروه‌ها و موسسات سمعی بصری دیگر می‌توانند در صورت تمایل برای درج آثار و همچنین اطلاع از شرایط حضور در سینمامارکت، درخواست خود را به ایمیل Info@cinemamarket.ir ارسال کنند.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه