اخبار داغ

اسنپ چالش جدید حمل و نقل شهری

اسنپ چالش جدید حمل و نقل شهری
سر هر خیابانی در شهر ارومیه برای اسنپ ثبت نام می کنند امیدواریم مسئولین عزیز همانند موسسات مالی و اعتباری که بسیاری از مردم را بدبخت کردند همچنین موارد جدیدی را رصد و به مردم اطلاع رسانی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیلوانا نیوز، این روزها خیابانهای کلان شهر ارومیه شاهد حضور بازار یاب هایی است که در کنار هر جاده و یا چهار راهی مشغول تبلیغ سرویس‌های نوپایی به نام اسنپ می باشد سرویس هوشمندی که به تازگی جای خود را در شهرهای بزرگ همچون کلان شهر ارومیه باز کرده‌اند در کنار مزایای خود معایب پر شماری نیز عاید تاکسی رانان کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

رانندگان تاکسی های شهری ارومیه این روزها در کنار ترافیک پر حجم شهر بایستی مشکلاتی را که سرویس نوپای اسنپ به وجود اورده است را تحمل کنند و همین امر باعث گردیده تا این قشر زحمت کش بیشتر از گذشته عصبانی و کلافه باشند.
تاکسی رانان در اصطلاح افرادی هستند هستند که دوره های زیادی را برای اخذ مجوز گذرانده اند تا تاکسی ران شوند اما این در حالیست که بعد از اجرایی کردن سرویس اسنپ افراد زیادی با ثبت نام در این سرویس با خودروهای شخصی خود بدون پرداخت هیچ گونه هزینه و یا طی کردن اموزشی هم اکنون در این حرفه مشغولند .
رانندگان تاکسی شهری برای فعالیت در حرفه ای مسافر کشی بایستی بعد از گذراندن دوره های مختلف در سازمان تاکسی رانی اقدام به خرید امتیاز مسیر آن هم با صرف هزینه های بالا کنند که البته بعد از اجرای سیستم اسنپ دیگر خرید امتیاز تاکسی و گذراندن دوره های اموزشی شاید توجیه اقتصادی نداشته باشد.

,
,
,

اسنپ به دلیل ارائه خدمات به نسبت ارزان تر نسبت به تاکسی های شهری بسیاری از مسافران را به سمت خود جلب کرده اند اما اجرای دقیق این طرح در جامعه نیازمند بستر سازی مناسب می باشد زیرا ثبت نام فله ای و بدون چون و چرای رانندگان اینترنتی بی شک باعث بروز مشکلات متعدد اجتماعی خواهد شد.

,

فعالیت گسترده سرویس های اسنپ که هر روز نیز بر امارشان افزوده می شود از یک سو و هجوم بدون حساب و کتاب مسافربرهای شخصی از سویی دیگر باعث پایین آمدن و کاهش حداکثری درآمد تاکسی‌های کلان شهر ارومیه خواهد شد.
نداشتن بیمه و جولان مسافرکشان شخصی در سالهای اخیر زخم کهنه ای بود که با آمدن اسنپ به شهر‌ دوباره سرباز کرد.

,
,

اما سوال اینجاست که با وجود تورم و رکود بی سابقه در جامعه و تحمیل خودروهای تقسیطی و همچنین افزوده شدن خودروهای شخصی اینترنتی به ناوگان مسافری کشور چگونه می‌توان از پس این همه مشکلات بر آمد .

,

تاکسیرانی به جای اماده کردن بستر فعالیت اسنپ در آینده امروز چوب بی تدبیری خودش را می خورد و مشخص نیست با روند فعلی چه بلایی بر سر رانندگان تاکسی ها خواهد آمد
البته در شرایط نابسامان فعلی شاید کمتر کسی باشد که مخالف استفاده از سرویس های تو ظهوری همچون اسنپ باشد اما آن چه که قابل اهمیت است اماده نبودن بستر جامعه برای اجرای این سرویس می باشد زیرا با استفاده از این روش درصد بالایی از جامعه که آن هم قشر مسافر کش می باشد به شدت آسیب خواهد دید .

,
,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه